Empresa de Cornellà necessita Director de departament de comercialització i vendes com a responsable de serveis i contractes dels clients.
REQUISITS: Certificat de discapacitat igual o superior al 33% Llicenciatura/Grau en ADE Anglès alt Experiència mínima de 7 anys en empresa tecnològica, venda de serveis i RFP Nivell alt del Pack Office Disponibilitat per a viatjar Horari flexible.
Sou brut: 2.857 € mensuals.
RESPONSABILITATS: Donar suport als comptes dels clients designades (paquets Gold, Pearl i Platinum) i assumir la responsabilitat d ´experiència de servei.
Oferir formacions d ´incorporació per a nous clients, que incloguin capacitació i suport sobre les eines i processos de Colt.
Produir informes de rendiment mensuals per a clients designats, inclosos informes millorats (capacitat, treballs planificats, canal d ´entrega) quan els compri el client.
Realitzar revisions de seguiment mensuals amb els clients designats.
Garantir que es compleixi el nivell de servei acordat i prendre mesures proactives per a abordar les incidències del servei i identificar i impulsar accions correctives.
Desenvolupar i gestionar plans de millora continua del servei per a tots els clients designats per a abordar problemes del servei, eliminar la recurrència d ´incidents i millorar l ´experiència del client, i anualment brindar suggeriments per a la optimització tècnica i financera dels serveis basats en dades operatives, innovació tecnològica i canvis en el mercat.
Gestionar els contractes dels clients per a garantir que els preus, els acords de nivell de servei i els termes comercials es mantinguin anualment i garantir que tant Colt com el client siguin gestionats d ´acord amb els compromisos contractuals.
Proporcionar informes de gestió mensuals.
COMPETÈNCIES: Experiència 7 anys com a director de departament de comercialització i vendes en empresa tecnològica complexa.
Tasques de "venda de serveis" i contribució a RFP i presentacions.
Competències / coneixements: molt valorable 2a llengua europea.
Persona capaç de gestionar situacions estressants, inspirar tranquil·litat i confiança als clients i companys.
Acostumat a treballar en entorns internacionals i a la gestió matricial d ´equips multidisciplinaris.
Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita, capacitat de preparar i realitzar presentacions professionals.
Flexibilitat horària.
Nivell Microsoft Office Alt.
Estar en possessió del certificat de discapacitat igual o superior al 33% Disponibilitat per viatjar.
Contracte laboral indefinit.
Jornada completa.
Salari mensual brut 2857.#J-18808-Ljbffr