C84 | Teleoperador/A De Telemàrqueting

Detalles de la oferta

Detalles del empleoAsí es cómo la información del empleo se alinea con tu perfil.Tipo de empleo- Jornada completaTurno y horario- Jornada intensiva- De lunes a viernesUbicación08014 Barcelona, Barcelona provinciaDescripción completa del empleoPlaça vacant: TELEOPERADOR/A DE TELEMÀRKETINGDescripció: Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d'una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser. Estem buscant un/a teleoperador/a de telemàrqueting per unir-se al nostre Servei de Formació de Barcelona.La persona seleccionada serà responsable de realitzar les trucades de captació de l'alumnat i persones usuàries per promoure els nostres programes formatius de la Fundació.Tasques:Realitzar trucades a potencials alumnes i persones usuàries per oferir-los informació sobre els cursos i programes de formació.Identificar les necessitats dels potencials alumnes i persones usuàries i oferir solucions adaptades a cada cas.Gestionar la base de dades de contactes i mantenir-la actualitzada.Col·laborar amb l'equip de formació per desenvolupar estratègies de captació d'alumnat.Fer seguiment dels leads generats i actualitzar el progrés en el CRM.Actualització, registre i emmagatzematge d'informació en aplicatius diversos.Participar en les reunions de seguiment amb l'equip.Formació:- Títol d'FP de Grau Superior o Grau Mig d'atenció al client, ventes o estudis similars.Experiència:- Es valorarà experiència i/o formació específica en tasques de telemàrqueting, vendes i/o atenció al client.Competències:Habilitats comunicatives, comercials i de venta.Capacitat per treballar amb objectius i sota pressió.Capacitat d'escolta activa i identificació de necessitats.Orientació a la persona usuària i client.Planificació i organització.Comunicació efectiva i empatia.Treball en equip, cooperació i resolució de problemes i capacitat d'aprenentatge.Gestió de l'estrès, flexibilitat i adaptació al canvi.Responsabilitat, ètica i confidencialitat.Lingüístiques:- Català i castellà (Nivell C1). Bon domini de la gramàtica, puntuació i ortografia.Digitals:- Coneixements avançats en paquet Office.Observacions:- Busquem un/a professional amb habilitats i competències comunicatives excepcionals, apassionat/da i motivat/da en les ventes. La persona seleccionada serà clau en la captació d'alumnat i persones usuàries per als nostres programes formatius, i s'incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l'ocupació i promoure la millora professional de les persones.Incorporació:- Incorporació immediata. Jornada: Completa, de dilluns a divendres (el divendres es realitza jornada intensiva).Salari:- Des de 16.270,96€ a 18.005,51€/BA (12 pagues).#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Customer Experience Specialist

Customer Experience Specialist Job title: SALES REPRESENTATIVE About the job Our Team: Brief introduction of the department, team, purpose, and missions. Hig...


Desde Sanofi - Barcelona

Publicado a month ago

Vip Customer Communications Specialist – Hybrid

As you contemplate your future, you might be asking yourself, what's the next step? Start your journey with us! We're seeking an experienced VIP Customer Com...


Desde Edreams Odigeo - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Care Specialist Ftc 6 Months

You will need to login before you can apply for a job.As you are the first point of contact for Criteo, your goal is to provide an excellent customer support...


Desde Criteo - Barcelona

Publicado a month ago

Senior Associate, Client Solutions - German Speaker

Senior Associate, Client Solutions - German Speaker Barcelona This job is with GLG, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platfo...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-06T12:38:55.906Z