Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Dependiente /A | C370

Descripción de la oferta de empleo de Dependiente/a en Platja D'aroBuscamos un/a dependiente/a para trabajar en empresa del sector comercio ubicada en Platja...


Eurofirms Group - Girona

Publicado 16 days ago

Ihb-337 Customer Onboarding Manager, Mm/Ent

.Who we are is what we do.Deel and our family of growing companies are made up of global teams dedicated to helping businesses hire anyone, anywhere, easily....


Deel - Girona

Publicado 16 days ago

Camarero/A Para Banquetes

Porque apostamos por un equipo dinámico, creativo, con ilusión y vocación de servicio al cliente, queremos ofrecerte la oportunidad de formar parte de nuestr...


Guitart Hotels - Girona

Publicado 16 days ago

Camarero De Sala

Buscamos personal cualificado y responsable para desarrollar trabajos como camarero y/o ayudante de camarero.Valoramos por encima de todo la seriedad y tener...


Can Sabata Lloret - Girona

Publicado 16 days ago

Busquem Gestor/A De Clients Per A La Nostra Unitat

Detalles de la oferta

Entrar a treballar a Caixa Popular significa poder **gaudir d'un projecte laboral i vital que vagen de **la mà**. Poder desenvolupar-te laboralment, emocionalment, tecnològicament i solidàriament fent que les teues responsabilitats vagen més enllà d'una única área. Si eres una persona que té interés pel sector bancari, pel model cooperatiu i que té ganes d'aportar a la societat, AQUESTA ÉS LA TEUA OPORTUNITAT!

Bosquem una persona que haja finalitzat recentment els seus estudis, que tinga vocació d'atenció al client, ganes d'aprendre i formar part del nostre projecte cooperatiu.

**_ En què consistirà el teu treball?_**
- Atendre i gestionar les cridades derivades d'oficines a la Unitat del Servici 5 Estreles, amb la intenció de millorar el servici que es presta, optimitzar els recursos i afavorir la labor comercial de les oficines.
- Recolçar la gestió i l'atenció a clients a través de WhatsApp.
- Tasques auxiliars i administratives de les Àrees de Comunicació i Experiència de Clients i Responsabilitat Social Corporativa.

**_ Que t'oferim?_**
- Un contracte inicial de 6 mesos, amb possibilitat de pròrroga.
- Horari a jornada completa (de dilluns a dijous, de 8:30h a 15:00h, i de 16:00h a 17:30h; divendres, de 8:30h a 14:30h).
- Programa inicial formatiu especialitzat.
- Possibilitat de participar en les diferents accions d'innovació i creativitat de l'entitat, entre altres.
- Haver acabat els teus estudis superiors en Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Finances i Comptabilitat, Dret o dobles titulacions relacionades.
- Valorem positivament qualsevol experiència prèvia en el desenvolupament de funcions comercials o de relació amb clients.
- Comprensió i parla del valencià.
- I, sobretot, moltes ganes de formar-te i treballar en equip!

Per a més informació, inscriu-te en la nostra oferta i ens ficarem en contacte amb tu!


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-19T00:03:42.078Z