Busquem Gestor/A Comercial Per A Nova Oficina De

Detalles de la oferta

En **Caixa Popular** continuem amb la nostra **política de expansió obrint noves oficines a la Comunitat Valenciana, la próxima apertura serà en Utiel.**

Treballar ací significa poder gaudir d'un projecte laboral i vital que vagen de la mà. En definitiva, poder convertir la teua faena en una segona casa on, amb tot el compromís d'una gran entitat, pugues sentir que, dia rere dia, vas realitzant-te.

Actualment, estem buscant un **Gestor/a comercials amb experiència en banca per a incorporar en la nova oficina d'Utiel, la qual serà oberta pròximament.**

**Que t'ofereix aquesta oportunitat?**
- Treballar en una entitat financera cooperativa, en expansió, amb una manera de fer banca més social.
- Poder desenvolupar la teua carrera professional en l'àmbit comercial de la nostra xarxa d'oficines i en els diferents segments de negoci.
- Un horari de treball de dilluns a dijous de 8:30h a 17:00h, divendres de 8:30h a 14:30h.
- Accedir a un complet Pla de Formació anual que brinda un gran nombre de possibilitats per a desenvolupar i perfeccionar els teus coneixements i habilitats.
- Formar part d'una organització que aposta i es compromet amb les persones i el seu benestar, amb un ampli ventall d'avantatges, activitats, etc.

**En quines tasques vas a desenvolupar-te?**
- Gestionar els nostres productes i servicis oferint-los als clients en funció de les seues necessitats per a oferir un assessorament global.
- Realitzar activitat comercial per a la captació i fidelització.
- Aprendre i treballar amb l'operativa pròpia de l'entitat.
- Responsabilitzar-se, amb la Direcció de l'Oficina, de les decisions de finançament per al bon fi de les operacions.
- Assegurar el seguiment de les operacions de finançament aprovades per a previndre la morositat i, si esta es produïra, la recuperació d'esta.
- Implementar l'estratègia del segment dins del context omnicanal de l'Entitat (targetes, Wallet, Ruralvía, Ruralvía mòbil i tauleta, Bústia Virtual, etc.).
- Formar-te per al millor desenvolupament del teu lloc de treball.
- Tindre una visió oberta, de futur, amb una mirada creativa i innovadora.
- Experiència mínima d' 1 any en comercialització de productes i servicis financers (banca, assegurances, etc.)
- Titulació en qualsevol de les següents carreres professionals: Grau en ADE, Grau en Dret, Grau en Economia, Grau en Finances i Comptabilitat o dobles graus relacionats.
- Perfil amb alta orientació al client, habilitats de relació i treball en equip.
- Comprensió del valencià.
- Persones flexibles i dinàmiques.

**Es valorarà**:

- Formació Operador de Segurs.
- Formació específica del negoci financer mitjançant certificacions especialitzades i homologades: EFA/MIFID II, LCCI.
- Anglés i altres idiomes.

Descobreix tot el que tenim per a tu formant part del nostre equip!


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Consultor/A De Mejora De Procesos De Logística

Descripción: Logistop necesita incoporar un/a Responsable Técnico de proyectos de logística de distribución, En concreto se responsabilizará de: Diseño y d...


Logistop - Valencia

Publicado 14 days ago

Gerente De Desarrollo De Negocio Eficiencia Energética Levante-Cataluña

Description Ferrovial Construcción Energía nace recientemente para desarrollar el negocio de Energía en la División de Construcción dentro del marco estraté...


Ferrovial - Valencia

Publicado 14 days ago

Director/A General

Empresa del sector industrial ubicada en Valencia con más de 25 años de trayectoria con una sólida presencia tanto nacional como internacional, líder en su s...


Etalentum - Valencia

Publicado 14 days ago

División Radiocomunicación

Estamos buscando personal que se ajuste a este perfil: Experiencia en redes 2G, 3G y 4G Conocimientos de Equipos de Radio y Radioenlaces, Redes de Telecomu...


Grupo Fol - Valencia

Publicado 14 days ago

Built at: 2024-11-17T05:12:21.491Z