Funciones:- Mantener la líneas de negocio existentes (laboratorios farmacéuticos), e incorporar nuevos acuerdos en el área de servicios incrementando su aportación a la compañía.- Presentación de los servicios, ventajas y potencial de la compañía.- Recoger indicaciones sobre las necesidades del cliente.- Preparación, diseño de estrategias e ideas y proyectos para enviar los clientes potenciales, así como elaborar el presupuesto y el plan de implementación.- Coordinación con equipos internos, dedicados a proyectos- Negociación de contratos.Requisitos: Experiencia: - Mínimo 3 años de experiencia en departamentos de marketing, comercial, desarrollo de negocio o similar en el sector farmacéutico.- Es importante que el candidato tenga relaciones con compañías o laboratorios en la industria farmacéutica debido al desarrollo de sus responsabilidades anteriores.Formación:- Grado en Biología, Química Farmacéutica, Ciencias Naturales, Economía, ADE, empresariales, economía o similar.Idiomas:- Español- Inglés fluido (C1)Competencias:- Espíritu emprendedor.- Clara vocación comercial- Visión estratégica y creativa- Persona ordenada y metódica- Orientación a objetivos- Fuertes habilidades comunicativas y relacionales.- Portafolio de contactos / informes.- Capacidad para elaborar y analizar presupuestos de proyectos o sectores.- Posibilidad de estimar costes------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Functions: - Maintain the existing business lines (pharmaceutical laboratories), and incorporate new agreements in the services area increasing their contribution to the company.
- Presentation of the services, advantages and potential of the company.
- Gathering indications about the client's needs.
- Preparation, design of strategies and ideas and projects to send to potential customers, as well as elaboration of the budget and implementation plan.
- Coordination with internal teams, dedicated to projects.
- Negotiation of contracts.
Requirements: Experience: - Minimum 3 years of experience in marketing, commercial, business development or similar departments in the pharmaceutical sector.
- It is important that the candidate has relationships with companies or laboratories in the pharmaceutical industry due to the development of his/her previous responsibilities.
Education: - Degree in Biology, Pharmaceutical Chemistry, Natural Sciences, Economics, ADE, business, economics or similar.
Languages:- Spanish- Fluent English (C1) Skills: - Entrepreneurial spirit.- Clear commercial vocation- Strategic and creative vision- Orderly and methodical person- Goal oriented- Strong communication and relational skills.- Portfolio of contacts / reports.- Ability to prepare and analyze project or sector budgets.- Ability to estimate costs