Gestionar la marca/productes/segments de negoci, donant resposta a les necessitats actuals i futures del mercat amb una proposta de solucions i definint l'estratègia i posicionament comercial i de marca, i assegurant la seva execució, implantació i seguiment.
RESPONSABILITATS:
- Dissenyar, executar i supervisar l'estratègia de marca col-laborant amb diferents àrees de la Companyia i garantint que estan alineats amb el pla estratègic.
- Planificar, desenvolupar i implementar l'estratègia comercial.
- Fer seguiment de l'estratègia comercial vigent (business reviews)
- Analitzar les tendències de mercat, analitzar la informació i entendre les necessitats del client.
TASQUES:
- Facilitar la resolució de problemes
- Entendre com funciona el segment de l'empresa
- Conèixer les preferències del públic objectiu
- Investigar i estar al dia de les tendències del mercat
- Identificar la competència, així com els seus punts forts i dèbils
- Crear, coordinar i gestionar l'equip de treball
- Crear l'estratègia de marxa, considerant objectius, missió, visió i valors
- Control i gestió del pressupost de màrqueting
- Dissenyar, executar i analitzar els resultats de les diferents campanyes
- Desenvolupar noves oportunitats de negoci
- Gestionar i coordinar amb l'equip l'estratègia de marca perquè sigui coherent i exitosa
- Destacar el valor de mercat o les avantatges competitives de la marca
- Col-laborar amb el contingut de les xarxes socials de la Companyia
**Perfil**:
- Persona amb entre 2 i 5 anys d'experiència en lloc de treball similar i en empresa del sector industrial.
- Alta capacitat d'anàlisi, comunicació (oral i escrita), escolta activa i treball en equip
- Extrema capacitat de flexibilitat i gestió del canvi
- Habilitats per coordinar i gestionar un equip de treball
- Visió estratègica
- Capacitat de resolució de problemes
- Creativitat i innovació
- Nívell alt d'anglès i valorable francès
- Imprescindible competències digitals