Branch Admin Officer

Detalles de la oferta

Job Description The Acting Branch Administration Officer's function is purposely designed and established to strengthen controls and administrative capacity in the branch through proper administration and proper safeguard, proper up keeping, proper safekeeping of all company assets, records, and properties towards attaining branch targets and objectives.
Education:
Graduate of 4-year course BS Accountancy or any related Business Course.
Competencies:
Business accounting/finance, problem and process analysis, funds management, and leadership skills.
Excellent analytical and communication skills.
Work Experience:
At least 1 year accounting/cashiering experience.
Job Types: Full-time, Permanent.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Administrativo De Pago A Proveedores

En In.Corporate estamos en búsqueda de un Administrativo de pago a proveedores para ser parte del área de administración y finanzas de una reconocida empresa...


Córdoba

Publicado 6 days ago

Servicios De Gestión De Comunidad De Propietarios - Gerente De Comunidad De Propietarios (Temporal)

Tipo de Construcción: Construcción existente; Estado actual de la ocupación: 91% - 100% ocupada; Año de construcción de la propiedad: 1961 - 1980; Descripció...


Fixando - Córdoba

Publicado 6 days ago

Administrativo Comercial

En Connecting Talent, nos encontramos en la búsqueda de un talentoso Administrativo Comercial para unirse a nuestro cliente, una importante Inmobiliaria de p...


Connecting Talent - Córdoba

Publicado 22 days ago

Coordinador De Producción

A convenirContrato por tiempo indeterminadoJornada completaNos encontramos en la búsqueda de un Coordinador de producción para incorporar al staff de empresa...


Martín Poncio - Córdoba

Publicado 6 days ago

Built at: 2024-11-21T22:11:35.969Z