Branch Admin Officer

Detalles de la oferta

Job DescriptionThe Acting Branch Administration Officer's function is purposely designed and established to strengthen controls and administrative capacity in the branch through proper administration and proper safeguard, proper up keeping, proper safekeeping of all company assets, records, and properties towards attaining branch targets and objectives.Education:Graduate of 4-year course BS Accountancy or any related Business Course.Competencies:Business accounting/finance, problem and process analysis, funds management, and leadership skills.Excellent analytical and communication skills.Work Experience:At least 1 year accounting/cashiering experience.Job Types: Full-time, Permanent.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

D-996 - Recepcionista / Apoyo Administrativo

Por qué Thatcher es adecuada para ti:- Salario competitivo:El fundador de nuestra empresa puso en marcha un Plan de Jubilación de Participación en los Utilid...


Sweet Days Bcn - Córdoba

Publicado 17 days ago

Rh Master Selecciona Administrativo/A Part Time 4 Hs. Para Importante Distribuidor Mayorista Zo[...]

Nuestro cliente es un importante Distribuidor Mayorista para Viveros, y están instalando un nuevo sistema a medida. Se requiere un administrativo con experie...


Rh Master Seleccion de Personal - Córdoba

Publicado 17 days ago

Técnico/A Administrativo

Empresa colaboradora del plan de empleo de Cruz Roja busca dos perfiles de técnico/a administrativo. Perfil 1: Técnico/a administrativo con conocimientos en ...


Cruz Roja Española - Córdoba

Publicado 18 days ago

Analista De Stock

Importante empresa productora y distribuidora de materiales siderúrgicos para la construcción se encuentra en búsqueda de un Analista de Stock para la planta...


Grupo Serin - Córdoba

Publicado 18 days ago

Built at: 2024-11-14T03:10:32.337Z