El PSMAR és una organització integral de serveis en l'àmbit de la Salut, reconeguda com una institució innovadora i centrada en l'atenció de proximitat al ciutadà, que compta amb un excel-lent equip professional al qual et convidem a incorporar-te.
**Treballador-a social**
Atendre el/la pacient dins d'un treball interdisciplinari, coordinant el treball amb el/la pacient tant a nívell interinstitucional, com amb altres recursos socials, educatius i jurídics, amb l'objectiu d'investigar els factors psicosocials que incideixen en el procés salut-malaltia, per posteriorment desenvolupar capacitats psicosocials i recursos personals per abordar la malaltia.
**Funcions**
- Atendre les peticions d'ingressos de MEP i LLE i trametre la informació a la resta de professionals.
- Realitzar el diagnòstic social del/la pacient i del seu entorn més proper.
- Impulsar totes aquelles accions que potenciïn al/la pacient i impliquin a la família en tot el procés terapèutic.
- Coordinar les seves actuacions professionals amb la resta de l'equip multidisciplinari amb l'objectiu de garantir l'eficàcia del tractament.
- Garantir la coordinació entre serveis: Xarxa de Salut Mental i Addiccions, Serveis Socials d'Atenció Primària, Atenció Social Especialitzada: Programa Sense Sostre, CUESB, Càritas, Creu Roja, altres ong.
- Col-laborar en treballs comunitaris de prevenció i rehabilitació dins del marc de la patologia dual.
No haver estat separat/da del servei de l'Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l'exercici de les funcions públiques.
En el cas de nacionals d'altre Estat no haver estat separat/da del servei de l'Administració Pública per cap expedient disciplinari, ni tenir antecedents penals per delictes que inhabilitin per a l'exercici de les funcions públiques, en el seu Estat.
**Formació acadèmica**:
- Grau o Llicenciatura en Treball Social, expedit per una universitat espanyola o, en el seu defecte, degudament homologat pel Ministeri competent.
**Experiència professional**:
- Experiència professional acreditada, mínima d'1 any, desenvolupant les mateixes funcions, o similars, en un centre hospitalari.
**Es valorarà**:
**Formació i coneixements**:
- Coneixement del sector hospitalari i nocions relatives a les instal-lacions relacionades.
- Disposició a adquirir un coneixement aprofundit del funcionament de l'área i de les intervencions de millora per tal de garantir un servei de qualitat.
- Idiomes i Office.
***
**Competències**:
- Competències corporatives: compromís i implicació amb la institució; orientació a les persones, empatia i sensibilitat interpersonal; orientació a la qualitat, la millora contínua i l'excel-lència, i gestió del canvi/innovació.
- Competències específiques: organització, ordre, planificació i treball en equip.
- Competències personals: estabilitat emocional, flexibilitat, adaptabilitat i comunicació.
**Barem de puntuació**:
Formació complementària: màxim **20** punts
Experiència professional: màxim **40** punts
Entrevista competencials: màxim **40** punts