Tens experiència a l'área administrativa o t'agradaria començar a treballar a un centre educatiu amb 40 anys d'història on acompanyem i cuidem molt dels nostres alumnes al barri de Santa Eulàlia, a l'Hospitalet?Si és així, continua llegint.A CE DOLMEN , un centre d'estudis concertat de batxillerats i cicles formatius, molt ben comunicat, a la frontera amb Barcelona ciutat, es necessita una auxiliar administrativa-recepcionista per a cobrir l'horari intensiu de tarda fins a les 21.00. Aquesta persona tindrà tracte amb els alumnes, familiars dels alumnes, professors i personal de direcció i de serveis de l'escola.Exemples de tasques relacionades amb l'alumnat: Facilitarà informació sobre els cursos, fent una orientació prèvia pel futur alumnat. Ajudarà en la tramitació d'inscripcions i sol·licituds de beques. Atenció a l'alumnat i a les seves famílies. Exemples de tasques administratives: Comprovació que tota la documentació és correcta. Seguiment de convalidacions d'assignatures. Horari: Jornada completa de 13.00 a 21.00 h. Es pot acordar reduir la jornada i començar més tard. Per exemple: Jornada intensiva reduïda de 15:00 a 21:00.Requisits: - Domini ofimàtica: Word, Excel.- Ideal: coneixement Click Edu, però si no el coneix, se li formarà.- Idiomes: català, castellà. Anglès desitjable.Condicions laborals: Seguim el conveni per a centres educatius concertats:1 mes de vacances a l'agost. Festius tots els indicats al calendari escolar durant el curs acadèmic (Nadal, Setmana Santa, Ponts). Mes de juliol jornada intensiva de 6 h. Ubicació: - Al costat mateix metro L1 SANTA EULÀLIA.- En moto, o cotxe, sortida Ronda del Mig Badal-Constitució.- Des de Plaça de Sants (línia blava) uns 10 min a peu.Envia'ns el teu CV, i breu carta de motivació.Tipo de puesto: Jornada completaSueldo: 16.780,00€ al añoHorario: - Turno de tardeEducación: - FP Grado Superior (Deseable)Experiência: - Auxiliar administrativo: 1 año (Deseable)Idioma: - Catalán (Obligatorio)- Inglés (Deseable)Ubicación del trabajo: Empleo presencial#J-18808-Ljbffr