Serveis Ambientals del Vallès Oriental, S.A, té la necessitat d'iniciar un procés selectiu per a la cobertura d'una vacant de caràcter temporal d'un/a tècnic/a de contractació adscrita a l'Àrea de Contractació.
La documentació d'accés requerida la trobareu a la publicació de la nostra pàgina web.
Responsabilitats:Reportar i donar suport tècnic al/la Cap de Contractació.Desenvolupar i fer el seguiment d'estudis, nous projectes, contractes menors i licitacions.Donar suport i, si s'escau, elaborar contractes menors:Informe tècnic de justificació (si hi ha partida pressupostària, valoració econòmica estimada, necessitat d'execució).Revisió de Plec de prescripcions tècniques.Informe tècnic final de valoració d'ofertes.Donar suport i executar la documentació de les licitacions considerant:Estudis de mercat.Recull i anàlisis de dades del que es vol fer.Elaboració de la memòria justificativa de l'expedient de contractació.Elaboració del Plec de prescripcions tècniques i del Plec de Clàusules Administratives particulars amb les àrees i departaments corresponents.Elaborar informe d'obertura de sobres i propostes d'adjudicació a l'òrgan de contractació.Presència a les Meses de contractació i elaboració de les actes.Suport a les àrees i departaments en el seguiment dels contractes.Gestió documental (actes de recepció, actes de la mesa de contractació).Tràmit i redacció de liquidacions de contractes.Assistir a actes de recepció de béns.Revisió de tota la documentació (Plec de prescripcions tècniques, Plec de Clàusules Administratives, informe d'obertura, proposta d'adjudicació, contracte).Elaboració de propostes per a l'òrgan de contractació.Elaboració d'informes de seguiment de contractes, retorns de garanties definitives, liquidacions de contractes, etc.Introducció de dades i seguiment dels contractes a la plataforma electrònica de contractació, el perfil del contractant i el Registre Públic de Contractes per tots els contractes.Col·laboració en el desenvolupament de procediments de contractació, així com les tasques que li siguin assignades.Suport a les àrees i departaments amb el control de les justificacions aportades relacionades amb les subvencions, si s'escau.Donar suport a les àrees o departaments interessats a l'estudi de convocatòries de subvencions, així com a donar suport a elaborar la documentació administrativa necessària per a presentar-la, si s'escau.Requisits:Experiència 1 any.
Es valorarà positivament:Experiència en Administració Pública.Experiència en llocs similars o en el sector de residus.Títol de grau.Competències / coneixements:Estar en possessió d'un Cicle Formatiu de Grau Superior o Grau Universitari relacionats amb Dret, Gestió Administrativa, Administració Pública, Enginyeria Tècnica, o equivalent, que habiliti per a l'exercici de les funcions pròpies del lloc de treball.Coneixement i/o experiència amb el paquet Office i amb Plataformes de Contractació com Vortal, Perfil del Contractant i Registre Públic de Contractes.Disponibilitat de vehicle.Permisos de conduir: B.Contracte laboral temporal (12 mesos).Jornada completa.Altres beneficis: Retribució anual bruta: 36.259,41 €.
#J-18808-Ljbffr