Backoffice Comercial | K71

Detalles de la oferta

Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A BACKOFFICE COMERCIAL per una reconeguda i consolidada empresa ubicada al Baix Empordà: En dependència del Responsable de l'Àrea comercial serà responsable de la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal. Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea comercial. Responsabilitats: Obertura de nous clients al programa de gestió. Mantenir actualitzada la BBDD de clients. Entrar comandes al suport informàtic. Realitzar ofertes segons les indicacions dels comercials i enviament posterior al client. Atendre les consultes o trucades dels clients i donar una ràpida resposta. Passar tarifes actualitzades als clients. Confirmar i consultar acords dels preus de vendes amb el comercial i entrar-ho al sistema. Ajudar el comercial en la preparació de la documentació a lliurar a les visites. Atendre les trucades dels comercials que es troben fora de l'oficina. Arxiu de la documentació relativa al departament. Assistència i participació a reunions departamentals. Traducció de documentació tècnica o de qualitat. Assistència a fires internacionals (Molt puntual). Suport a Màrketing en la preparació dels cursos per a clients. Recepció i gestió de les especificacions de clients. Complir les normatives de qualitat, higiene, medi ambient i prevenció de riscos laborals. Complir la normativa interna. Què oferim? Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement. Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris. Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic. Contractació indefinida amb període de prova. Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te! Et volem conèixer! Què busquem? Professional amb formació mínima de FPII d'administració i finances, o comerç i marketing. Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de gestió de BBDD. Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea comercial. Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats de cada moment i que garanteixin el compliment legal. Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones. Imprescindible residència a la zona de Torroella de Montgrí o rodalies. #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Ade (O Similar) - Departament De Compres - St Feliu De Guíxols

Coneixes algú a qui li pugui interessar?ADE (o similar) - Departament de compres - St Feliu de Guíxols Funcions i requisits de la vacant La persona seleccion...


Grup Organigrama - Girona

Publicado 12 days ago

Gestor/A De Trafico Exportación/Front Office - B-494

Te consideras una persona dinámica, proactiva y con capacidad de adaptación? Dispones de experiencia realizando planificación y gestión de rutas?Si te intere...


Fundación Adecco - Girona

Publicado 12 days ago

Sr. Manager, Sales Motions & Productivity Qox-879

.SLSQ425R477Sr Manager, Sales Motions & ProductivityLocation: San Francisco Bay Area & New YorkWhat You Will DoWe are seeking a highly accomplished individua...


Databricks - Girona

Publicado 12 days ago

Agente Inmobiliario

Si quieres ganar más, emprende una carrera como Asesor Inmobiliario o Agente Inmobiliario..SAFTI te ofrece un porcentaje de ingresos desde un 60% a un 99% de...


Safti - Girona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-15T02:29:19.603Z