Backoffice Comercial | K71

Detalles de la oferta

Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A BACKOFFICE COMERCIAL per una reconeguda i consolidada empresa ubicada al Baix Empordà:

En dependència del Responsable de l'Àrea comercial serà responsable de la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal. Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea comercial.

Responsabilitats:Obertura de nous clients al programa de gestió.Mantenir actualitzada la BBDD de clients.Entrar comandes al suport informàtic.Realitzar ofertes segons les indicacions dels comercials i enviament posterior al client.Atendre les consultes o trucades dels clients i donar una ràpida resposta.Passar tarifes actualitzades als clients.Confirmar i consultar acords dels preus de vendes amb el comercial i entrar-ho al sistema.Ajudar el comercial en la preparació de la documentació a lliurar a les visites.Atendre les trucades dels comercials que es troben fora de l'oficina.Arxiu de la documentació relativa al departament.Assistència i participació a reunions departamentals.Traducció de documentació tècnica o de qualitat.Assistència a fires internacionals (Molt puntual).Suport a Màrketing en la preparació dels cursos per a clients.Recepció i gestió de les especificacions de clients.Complir les normatives de qualitat, higiene, medi ambient i prevenció de riscos laborals.Complir la normativa interna. Què oferim?Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris.Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic.Contractació indefinida amb període de prova. Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te! Et volem conèixer!

Què busquem?Professional amb formació mínima de FPII d'administració i finances, o comerç i marketing.Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de gestió de BBDD.Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea comercial.Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats de cada moment i que garanteixin el compliment legal.Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.Imprescindible residència a la zona de Torroella de Montgrí o rodalies.
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

X446 - (Inicio Inmediato) Treballador De Magatzem (No Es Requereix Cv)

Estàs buscant una feina dinàmica amb un gran ambient? Amazon t'obre les portes. Aconsegueix un lloc temporal a Girona, de dia o de nit, a temps complet o par...


Desde Amazon - Girona

Publicado a month ago

Aplicar En 3 Minutos: Key Account Manager

KAVE HOME es la marca de muebles y decoración de diseño dedicada a inspirar a gente única e inconformista como nosotros.Nuestro equipo internacional de +700 ...


Desde Kave Home - Girona

Publicado a month ago

Director/A De Spa

En el Hotel L'Azure, un destino de referencia en Lloret de Mar, buscamos un/a Director/a de SPA experimentado/a para liderar nuestro exclusivo SPA. Nuestro S...


Desde Htop Hotels & Resorts - Girona

Publicado a month ago

Perruquers Unisex

Es requereix formació reglada i un mínim de cinc anys d'experiència. Es treballarà de dimarts a dissabte. Salari brut mensual (extres inclosos): 661,50 €. F...


Desde Oficina De Treball Del Soc - Girona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-04T12:58:45.781Z