Administratiu/va importació - exportació Funcions i requisits de la vacant BACKOFFICE COMERCIAL T'agradaria treballar en un departament comercial fent la part més backoffice i administrativa? Busques feina a la província de Girona? T'interessa una feina dinàmica i polivalent? Apunta't! Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una reconeguda indústria del sector metal·lúrgic, un projecte consolidat que cerca una figura de suport pel departament comercial amb la incorporació d'un/a Backoffice Comercial amb anglès. Quina serà la teva missió a l'empresa? En coordinació amb l'equip de backoffice i comercials, si ets la persona seleccionada, t'encarregaràs de les següents funcions: Gestionar les comandes, ofertes, pressupostos, terminis d'entrega, documentació de producte i possibles incidències dels clients nacionals i internacionals. Realitzar un seguiment dels clients, fidelitzant-los i resolent les seves incidències, reclamacions o dubtes. Estar en contacte amb el departament financer per mirar el crèdit i caució i fer el seguiment de pagaments i la reclamació dels impagats. Gestionar documentació relacionada amb l'exportació i amb les comandes. Actualitzar i mantenir la base de dades dels clients i dels registres comercials. Al perfil seleccionat se li ofereix: Contracte estable, formant part de la plantilla de l'empresa. Incorporació en una empresa sòlida i de gran creixement. Rol dinàmic gestionant clients internacionals. Pla de creixement i bon ambient de treball. Formació continuada. Horari partit de dilluns a dijous (8 a 17h); divendres intensiu de matins. Ets el candidat/a ideal si disposes de: Experiència de mínim 2 anys en administració, exportació, vendes o similar. Nivell C1 d'anglès i valorable nivell alt de francès. Proactivitat, iniciativa i facilitat per a la presa de decisions. Visió estratègica i actitud proactiva i propera. Disponibilitat per treballar a la rodalia de Girona. Si t'interessa rebre més informació d'aquest projecte, apunta't! #J-18808-Ljbffr