T'agradaria treballar en un departament comercial fent la part més backoffice i administrativa?
Busques feina a la província de Girona?
T'interessa una feina dinàmica i polivalent?
Apunta't!
Des de Marlex Human Capital, estem col-laborant amb una reconeguda empresa dedicada a la fabricació i comercialització maquinària industrial, un projecte consolidat que cerca una figura de suport pel departament comercial amb la incorporació d'un/a Backoffice Comercial amb idiomes.
**Quina serà la teva missió a l'empresa?
**
Si ets la persona seleccionada, t'encarregaràs de les següents funcions:
- Gestionaràs les comandes, ofertes, pressupostos, terminis d'entrega, documentació de producte i possibles incidències dels clients
- Asseguraràs una bona atenció a client
- Realitzaràs un seguiment dels clients, fidelitzant-los i resolent les seves incidències, reclamacions o dubtes
- Faràs la reclamació dels impagats
- Gestionaràs documentació relacionada amb l'exportació i amb les comandes (factures proforma, facturació)
**Al perfil seleccionat se li ofereix**:
***
- Tindràs un contracte estable, formant part de la plantilla de l'empresa
- T'incorporaràs en una empresa sòlida i de gran creixement
- Podràs obtenir un rol dinàmic, ja que podràs desenvolupar tasques comercials i administratives del departament
- Pla de creixement i bon ambient de treball
- Formació continuada
- Horari partit de dilluns a dijous; divendres intensiu
***
- Experiència en administració, exportació, vendes o similar
- Proactivitat, iniciativa i facilitat per a la presa de decisions
- Una visió estratègica i actitud proactiva i propera
- Nívell B2 d'anglès (mínim)
- Tens disponibilitat per treballar a la rodalia de Girona
Si t'interessa rebre més informació d'aquest projecte, apunta't!