Backoffice Comercial

Detalles de la oferta

Des de Commonsense Consultoria de RRHH estem seleccionant UN/A BACKOFFICE COMERCIAL per una reconeguda i consolidada empresa ubicada al Baix Empordà: En dependència del Responsable de l'Àrea comercial serà responsable de la gestió administrativa i la tramitació derivada de la contractació de personal.
Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea comercial.
Obertura de nous clients al programa de gestió.
Mantenir actualitzada la BBDD de clients.
Entrar comandes al suport informàtic.
Realitzar ofertes segons les indicacions dels comercials i enviament posterior al client.
Atendre les consultes o trucades dels clients i donar una ràpida resposta.
Passar tarifes actualitzades als clients.
Confirmar i consultar acords dels preus de vendes amb el comercial i entrar-ho al sistema.
Ajudar el comercial en la preparació de la documentació a lliurar a les visites.
Atendre les trucades dels comercials que es troben fora de loficina.
Arxiu de la documentació relativa al departament.
Assistència i participació a reunions departamentals.
Traducció de documentació tècnica o de qualitat.
Assistència a fires internacionals.
(Molt puntual) Suport a Màrketing en la preparació dels cursos per a clients.
Recepció i gestió de les especificacions de clients.
Complir les normatives de qualitat, higiene, medi ambient i prevenció de riscos laborals.
Complir la normativa interna.
Què oferim?
Ambient de treball jove i dinàmic en una empresa amb valors i amb importants plans de creixement.
Formar part d'un entorn dinàmic i amb grans oportunitats per desenvolupar-se i treballar en equips multidisciplinaris Pla de carrera que combinarà la formació i el creixement econòmic Contractació indefinida amb període de prova Si t'interessa la posició i creus que pots encaixar en l'oferta, inscriu-te!
Et volem conèixer!
Què busquem?
Professional amb formació mínima de FPII d'administració i finances, o comerç i marketing.
Imprescindible domini d'eines ofimàtiques i de gestió de BBDD.
Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea comercial.
Cal que aporti capacitat de treball, perfeccionisme i capacitat de saber trobar solucions adaptades a les necessitats de cada moment i que garanteixin el compliment legal.
Cal que sigui una persona organitzada, ordenada, resolutiva i amb facilitat pel tracte amb les persones.
Imprescindible residència a la zona de Torroella de Montgrí o rodalies


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Hr Site Business Partner (Viladrau)

Estamos buscando un/a Site HR Business Partner para formar parte de nuestro centro de producción de Viladrau (Girona). Resumen de la posición • Centro de tr...


Nestlé Sa - Girona

Publicado 18 days ago

Responsable - Olot

Coneixes algú a qui li pugui interessar? Descripció de l'oferta Responsable - Olot a Olot (Girona) Funcions i requisits de la vacant: Gestionar i controlar e...


Aura Staffing - Girona

Publicado 18 days ago

Empresas De Catering Para Aniversario Boda

Necesito un servicio de Empresas de Catering con las siguientes características:Tipo de evento Aniversario bodaTipo de comida y/o bebida Buffet variado, bebi...


Cronoshare.Com - Girona

Publicado 18 days ago

Responsable - Olot

Coneixes algú a qui li pugui interessar? Descripció de l'oferta Responsable - Olot a Olot (Girona) Funcions i requisits de la vacant: Gestionar i controlar e...


Aura Staffing - Girona

Publicado 18 days ago

Built at: 2024-11-20T14:34:42.609Z