Backoffice Clients/Finances Zn-430

Detalles de la oferta

Cerques un projecte administratiu amb valor afegit?
Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)?
Disposes d'experiència comptable en l'àmbit administratiu?
Des de Marlex, estem col·laborant amb una important empresa dedicada a l'elaboració i comercialització de productes carnis, amb presència tant en el mercat nacional com internacional, ubicada a la província de Girona, que actualment té la necessitat d'incorporar al seu equip un/a Backoffice Clients/Finances.
Quina seria la teva missió a l'empresa?
En dependència directa del/la Cap del Departament, la persona seleccionada s'encarregarà de: Donar suport al Servei d'Atenció al Client i a l'equip de gestors comercials en l'àmbit de la gestió administrativa i les finances.
Comparativa de vendes anuals i del preu net.
Estadístiques i previsions.
Entrada al sistema de la informació de cada client (ràppels, abonaments, penalitzacions, etc).
Comptabilització de bancs, confirming, xecs i proveïdors.
Tancament mensual de comandes i factures.
Gestionar el punt verd nacional i internacional.
Control i declaracions.
Gestionar el risc dels clients, facturació i reclamacions.
Preparar la documentació per les auditories.
Què s'ofereix?
Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa.
Formar part d'una consolidada i reconeguda empresa gironina, líder del seu sector.
Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats.
Jornada completa i horari de dilluns a divendres.
Disposar de les eines i recursos necessaris per dur a terme la feina en òptimes condicions.
Requisits Disposes de titulació en ADE, Comptabilitat i Finances o similar.
Tens un bon nivell d'anglès (B2 o superior).
Acumules una experiència mínima d'entre 3 i 5 anys ocupant una posició similar.
Ets una persona compromesa, responsable, rigorosa i amb habilitats comunicatives.
Es valorarà positivament aportar experiència prèvia en el sector alimentari.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Auxiliar Administrativo Para El Empresa De

Se precisa auxiliar administrativo para empresa de formación para gestionar plan de formación CRC (acciones de cualificación y recualificación vinculadas a c...


Academia Tecnica Universitaria S.L. - Burgos

Publicado 8 days ago

Administrativo/A De Obra Plantas Fotovoltaicas

Empresa multinacional líder en su sector dedicada a la Construcción de proyectos EPC de Energía y Plantas Industriales, precisa incorporar Administrativo/a d...


Grupo Cobra - Burgos

Publicado 8 days ago

Tècnic/ A Oficina De Suport A La Gestió De

Es cerca una persona per atendre la ciutadania a l'Oficina de Suport a la Gestió de Residus de la ciutat de Girona. La jornada serà partida, de 11:00 a 14:00...


Spora Consultoria Ambiental - Burgos

Publicado 8 days ago

Auxiliar De Servicios Generales

Xoratech Manufacturing está contratando un Asistente de Servicios Generales para que sea parte del equipo que desarrollarás: - Tareas de envasado y producci...


Xoratech Manufacturing Sl - Burgos

Publicado 8 days ago

Built at: 2025-01-11T14:42:30.334Z