Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t'agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes d'experiència comptable en l'àmbit administratiu?
Des de Marlex, estem col-laborant amb una important empresa dedicada a l'elaboració i comercialització de productes carnis, amb presència tant en el mercat nacional com internacional, ubicada a la província de Girona, que actualment té la necessitat d'incorporar al seu equip un/a Backoffice Clients/Finances.
Quina seria la teva missió a l'empresa?
En dependència directe del/la Cap del Departament, la persona seleccionada s'encarregarà de:
- Donar suport al Servei d'Atenció al Client i a l'equip de gestors comercials en l'àmbit de la gestió administrativa i les finances
- Comparativa de vendes anuals i del preu net. Estadístiques i previsions
- Entrada al sistema de la informació de cada client (ràppels, abonaments, penalitzacions, etc)
- Comptabilització de bancs, confirming, xecs i proveïdors
- Tancament mensual de comandes i factures
- Gestionar el punt verd nacional i internacional. Control i declaracions
- Gestionar el risc dels clients, facturació i reclamacions
- Preparar la documentació per les auditories
Què s'ofereix?
- Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa
- Formar part d'una consolidada i reconeguda empresa gironina, líder del seu sector
- Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats
- Jornada completa i horari de dilluns a divendres
- Disposar de les eines i recursos necessaris per dur a terme la feina en òptimes condicions
- Disposes de titulació en ADE, Comptabilitat i Finances o similar
- Tens un bon nívell anglès (B2 o superior)
- Acumules una experiència mínima d'entre 3 i 5 anys ocupant una posició similar
- Ets una persona compromesa, responsable, rigorosa i amb habilitats comunicatives
- Es valorarà positivament aportar experiència prèvia en el sector alimentari