Estàs buscant un nou repte laboral?
Tens experiència prèvia com a Back Office?
Si és així, aquesta oferta és per a tu!
Des d'Adecco Girona estem cercant a un/a Administratiu/a de Back Office per una empresa ubicada a Banyoles, líder en la indústria de fabricació d'aliment i begudes, dedicats al especejament i envasat de carn bobina i ovina.
Les teves funcions seran: Responsable de la recepció i expedició de les comandes dels clients dins dels terminis establerts.
Contacte amb la xarxa d'agents per a la sol·licitud de tarifes/serveis.
Prospecció i recerca de possibles nous proveïdors i clients.
Introducció de les comandes de compra a l'ERP de la companyia.
Seguiment de l'arribada de mercaderies al magatzem.
Gestió i control d'inventaris a magatzems.
Gestió de comandes de venda segons indicació comercial.
Atenció personalitzada a clients d'una cartera assignada.
Interlocució amb les diferents empreses de logística externa amb les quals treballa l'empresa per gestionar els enviaments.
Seguiment dels enviaments.
Realitzar el seguiment de l'emissió i recepció de factures, gestió de cobraments i pagaments.
Anàlisi de dades amb Excel per extreure conclusions i ajudar l'equip directiu en la presa de decisions.
Contacte permanent amb la direcció.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades i apostamos por el Talento Sin Etiquetas.
Requisitos: Experiència prèvia de 2 anys fent tasques de back office, customer service, logística, etc.
Estudis relacionats amb ADE, Logística, Comerç internacional, etc.
Valorarem persones responsables, proactives, ordenades i metòdiques.
Residència pròxima al lloc de treball.
Imprescindible: català i castellà natius; anglès mínim B2.
Responsabilidades: Contractació directa per empresa.
Salari 23k SBA.
Horari de dilluns a divendres de 8-17h.
#J-18808-Ljbffr