Estàs buscant un nou repte laboral? Tens experiència prèvia com a Back Office? Si és així, aquesta oferta és per a tu! Des d'Adecco Girona estem cercant a un/a Administratiu/a de Back Office per una empresa ubicada a Banyoles, líder en la indústria de fabricació d'aliment i begudes, dedicats al especejament i envasat de carn bobina i ovina.
Les teves funcions seran:
Responsable de la recepció i expedició de les comandes dels clients dins dels terminis establerts.Contacte amb la xarxa d'agents per a la sol·licitud de tarifes/serveis.Prospecció i recerca de possibles nous proveïdors i clients.Introducció de les comandes de compra a l'ERP de la companyia.Seguiment de l'arribada de mercaderies al magatzem.Gestió i control d'inventaris a magatzems.Gestió de comandes de venda segons indicació comercial.Atenció personalitzada a clients d'una cartera assignada.Interlocució amb les diferents empreses de logística externa amb les quals treballa l'empresa per gestionar els enviaments.Seguiment dels enviaments.Realitzar el seguiment de l'emissió i recepció de factures, gestió de cobraments i pagaments.Anàlisi de dades amb Excel per extreure conclusions i ajudar l'equip directiu en la presa de decisions.Contacte permanent amb la direcció. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades i apostamos por el Talento Sin Etiquetas.
Requisitos: Experiència prèvia de 2 anys fent tasques de back office, customer service, logística, etc.Estudis relacionats amb ADE, Logística, Comerç internacional, etc.Valorarem persones responsables, proactives, ordenades i metòdiques.Residència pròxima al lloc de treball.Imprescindible: català i castellà natius; anglès mínim B2. Responsabilidades: Contractació directa per empresa.Salari 23k SBA.Horari de dilluns a divendres de 8-17h.
#J-18808-Ljbffr