Back Office (30 O 40H/ Setmanals)

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta BACK OFFICE (30 o 40h/ setmanals) a Comarca BagesEmpresa en actual procés d'expansió, ofereix estabilitat i projecció professional a perfils dinàmics, competents, amb capacitat d'absorvir altes demandes treball en l'àrea Back Office Comercial.
Funcions i requisits de la vacant Empresa del sector Químic, emplaçada al Bages, necessita incorporar al seu equip un/a Back Office que, en dependència a Gerència, es responsabilitzarà de les següents tasques:
Gestionar i atendre les consultes i sol·licituds dels clients de manera professional i eficient, tant per telèfon com per correu electrònic.Donar suport a nivell administratiu en gestions comercials: preparació d'ofertes, cotitzacions, pressuposts…Entrada de comandes, albarans, seguiment amb el client, terminis, gestió d'incidències…Customer Service, proporcionant assessorament tècnic bàsic sobre els productes i ajudar els clients a trobar solucions adequades a les seves necessitats.Control stock i generar ordres de compres de material.Coordinar amb l'equip de vendes i el magatzem per a garantir la disponibilitat de productes i el lliurament oportú als clients.Coordinació de transports i gestió de la documentació.Seguiment de Qualitat i millora de processos.Col·laborar amb altres departaments per a resoldre incidències i donar el millor servei al client.Organització, seguiment i avaluació de reunions.Condicions que ofereix l'empresa Perspectiva de la feina
Previsió d'incorporació
€ Segons hores treballades. El salari és negociable en funció del perfil i experiència.
Altres dades a destacar: Oferim: estabilitat professional i bon ambient de treball. Empresa en expansió que ofereix altes possibilitats de projecció professional.Horari a escollir: 7-15h o 8-16h amb possibilitat de 1-2 dies de teletreball (a mig termini). També possibilitat de 6h diàries (8-14h).Sou: 25.000€/ Any (6h)*****ABSTENIR-SE SENSE DOMINI D'ANGLÈS I ITALIÀ.****
Requisits mínims: Experiència mínima de 2-3 anys en funcions similars com a Back Office en empreses industrials.Domini d'Office, sent imprescindible EXCEL.Perfil altament proactiu, amb iniciativa, responsables i altament organitzats, amb capacitat analítica, facilitat comunicativa i de treball en equip.Cotxe propi.Residents al BAGES-BAIX LLOBREGAT O VALLÈS OCCIDENTAL.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Product Manager

Pickem is the world's first and only Casual F2P Sports Predictions Game (no real-dollar betting involved).Possible with signed exclusive rights from the NBA,...


Desde Pickem - Barcelona

Publicado a month ago

Assistant Head Housekeeper

The Hoxton, Poblenou | Avinguda Diagonal, 205, 08018 Barcelona, SpainWe're looking for an Assistant Head Housekeeper to join our team at The Hoxton, Poblenou...


Desde Ennismore - Barcelona

Publicado a month ago

Front Office Assistant

Company DescriptionNovotel Kuala Lumpur City CentreHotel that makes every moment matterSituated in the Golden Triangle of Kuala Lumpur, the hotel offers a co...


Desde Accor Hotels - Barcelona

Publicado a month ago

Operations Manager

This job is with Amazon, an inclusive employer and a member of myGwork – the largest global platform for the LGBTQ+ business community. Please do not contact...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-06T09:26:56.616Z