A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura.
Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics.
La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones.
El nostre motor principal és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.
Tenim un repte per a aquelles persones que:
Siguin apassionades a treballar en equip Estiguin orientades al servei i al client Gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació Promoguin un bon ambient de treball Seleccionem un/a Auxiliar d'Informàtica per encarregar-se de la supervisió i seguiment de les PDA d'un important servei turístic a la ciutat de Barcelona, així com gestió d'incidències del Servei.
Quines seran les seves funcions principals?
Revisar, preparar i comprovar el correcte funcionament del material que s'ha d'utilitzar diàriament al servei (PDAs, impressores, pinpad i bateries). Donar suport i resolució d'incidències amb el material de venda i de la part informàtica de tota l'oficina. Reparar i/o substituir el material espatllat i preparació i enviament d'aquest material al proveïdor. Gestionar les incidències rebudes, a través del telèfon, per part dels informadors. Revisar i comprovar la correcta sincronització de les dades/vendes de les PDA's amb els servidors i gestionar i solucionar les incidències al respecte. Gestionar i fer el control de l'inventari del material de l'oficina. Realitzar formacions sobre el funcionament i gestió del material per a les noves incorporacions, i sobre els canvis i/o actualitzacions del software a tot el personal. Elaborar, redactar informes i protocols, i generar estadístiques relacionades amb el servei, així com registrar i reportar incidències i proposar propostes de millora. Què t'oferim?
Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones. Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés. Contracte: indefinit. Jornada i horaris: 14 h/setmanals Caps de setmana (dissabtes i diumenges) i festius de 14.30 a 21.30 h. Possibilitat d'ampliar jornada per cobrir necessitats del servei entre setmana i matins de caps de setmana i festius. Data d'incorporació: immediata. Lloc del centre de treball: Barcelona.
#J-18808-Ljbffr