Auxiliar D'Infermeria

Detalles de la oferta

la funció principal será d'assistir i cuidar a les persones usuàries en les activitats de la vida diària que no puguin realitzar per si mateixes i efectuar aquelles realitzacions professionals encaminades a la seva atenció personal i la del seu entorn.
Desenvoluparà les funcions que es detallin a continuació, així com aquelles que li siguin sol•licitades i que tinguin relació amb les mateixes i/o amb la seva titulació, habilitació o competència professional d'acord amb els protocols establerts.
Donar suport a l'equip interdisciplinar en la recepció i acollida de les noves persones usuàries col•laborant en l'adequació del pla de cures individualitzat.
Realitzar intervencions programades per l'equip interdisciplinar dirigides a cobrir les expectatives de la vida diària.
Col•laborar en la planificació, organització i execució de les activitats preventives, ocupacionals i d'oci.
Mantenir la higiene personal de les persones usuàries.
Proporcionar i administrar els aliments al resident facilitant la ingesta en aquells casos que així ho requereixin.
Ocupar-se de la recepció, distribució i recollida dels aliments en l'habitació de la persona usuària.
Realitzar els canvis de postura i aquells serveis auxiliars que d'acord amb la seva preparació tècnica li siguin encomanats.
Col•laborar amb el servei d'infermeria en la realització dels canvis posturals de les persones enllitades i en les actuacions que facilitin la seva exploració i observació.
Col•laborar amb el resident en la seva preparació per un trasllat, efectuant actuacions d'acompanyament, vigilància i suport.
Col•laborar amb el personal sanitari en l'administració de la medicació.
Col•laborar sota la supervisió de la infermera en la cura de residents colostomitzats i amb sondes, així com en l'administració de menjar mitjançant xeringa.
En absència de l'infermer podrà fer la prova de glucosa, utilitzar la via subcutània per administrar insulina i heparina als usuaris, sempre que la dosi i el seguiment del tractament es realitzi per personal mèdic o d'infermeria.
Acompanyar a l'usuari o usuària en la realització d'activitats per facilitar el manteniment i millora de les capacitats físiques i motores, així com en la realització d'activitats programades, ja siguin per a cites mèdiques, gestions, etc... facilitant la participació activa de la persona usuària en les mateixes.
Col•laborar amb el TASOC en l'animació i dinamització de la vida diària de la institució.
Ajudar a l'usuari i usuària en la realització de les activitats i exercicis de manteniment i, seguint les orientacions dels professionals competents.
Sense que en cap cas suposi la substitució del personal contractat específicament per a la neteja habitual, podrà realitzar la neteja i la higiene d'utensilis, roba i estances, quan en el servei existeixin circumstàncies que així ho requereixin.
Donar suport i estimular la comunicació de les persones usuàries afavorint el seu desenvolupament diari i la seva relació social.
Col•laborar amb l'equip interdisciplinar en la integració dels familiars de les persones usuàries en la vida del centre.
Efectuar la neteja i el manteniment dels estris dels usuaris, col•laborar en mantenir ordenades les habitacions, recollir la roba, portar-la a la bugaderia, encarregar-se de la roba personal dels usuaris i fer els llits en funció de les necessitats de cada usuari d'acord als criteris de qualitat establerts, amb la llenceria neta, absència d'arrugues i humitat, en la posició adequada, amb especial atenció als plecs corporals i altres zones d'especial risc, respectant la intimitat de l'usuari.
Comunicar les incidències que es produeixin sobre la salut dels i les usuaris/es.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Auxiliar Administrativo/A

Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #Conectamoseltalentoconlasoportunidades Desde la Delegac...


Iman Temporing Empresa De Trabajo Temporal Sl - Lleida

Publicado 8 days ago

Auxiliar Administratiu/Va

-Atenció al ciutadà, presencial, telefònica o telemàtica, informant dels tràmits corresponents a l'àrea de destinació. -Manteniment de registres i Bases de d...


Oficina De Treball Del Soc - Lleida

Publicado 8 days ago

Administrativa/O Conptable

Administrativa/o comptable, a incorporar el mes de OCTUBRE. gestiones de control diario administrativo, atención telefónica, gestión de bancos, carteras, ges...


Motorverd Agroindustrial Sl - Lleida

Publicado 8 days ago

Backoffice Departamento Comercial

BACKOFFICE DEPARTAMENTO COMERCIAL (Tàrrega) 29 julio, BORGES AGRICULTURAL INDUSTRIAL EDIBLE OILS busca incorporar un / a BACKOFFICE, en el departamento de Co...


Borges International Group - Lleida

Publicado 8 days ago

Built at: 2024-11-24T00:39:07.469Z