Auxiliar De Supervisió

Detalles de la oferta

Auxiliar de supervisió per treballar en un Centre Especial de Treball de Badalona. Necessiten contractar una persona per realitzar funcions de suport, a nívell organitzatiu i productiu, al personal de supervisió de serveis i sota les ordres directes d'aquest personal i/o de la persona responsable de l'Àrea de Serveis. En la realització d'aquestes tasques haurà de complir els requisits establerts en el sistema de qualitat, medi ambient, així com les normes de seguretat i salut establertes per al seu lloc de treball. Serà responsable de vetllar pel compliment per part del seu equip de treball dels apartats recollits en el Pla de Prevenció de l'empresa. Funcions: suport a la supervisió, recepció de comandes, reforç al control d'inventari i magatzem, manteniment de vehicles, traspàs de la informació, substitucions urgents, gestions diverses, monitoratge del personal, telèfon de guàrdia, vetllar pel compliment per part del seu equip de les normes de seguretat i salut en el treball i ambientals, comunicar qualsevol incidència a nívell ambiental o de seguretat i salut al seu responsable. Requisits: capacitat comunicativa, habilitats socials i assertivitat, autonomia i responsabilitat, carnet de conduir B, títol de cicle formatiu de grau mig o superior. Es valorarà l'experiència en control d'accessos i en neteja, així com tenir coneixements d'informàtica a nívell d'usuari. Competències: responsabilitat i cura a la feina, capacitat d'organització del treball, autonomia, capacitat de resolució de problemes, comunicació assertiva i gestió d'equips. Contracte indefinit. Jornada completa (de 14:00 a 22:00). Salari brut mensual: 1.535 € x 12 pagues.
Suport a la supervisió, recepció de comandes, reforç al control d'inventari i magatzem, manteniment de vehicles, traspàs de la informació, substitucions urgents, gestions diverses, monitoratge del personal, telèfon de guàrdia, vetllar pel compliment per part del seu equip de les normes de seguretat i salut en el treball i ambientals, comunicar qualsevol incidència a nívell ambiental o de seguretat i salut al seu responsable.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1535


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Administrativo/A De Facturación

Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral. #Conectamoseltalentoconlasoportunidades ¿Eres un/a crack...


Iman - Barcelona

Publicado a month ago

Auxiliar Administrativo/A - Contable

¿Tienes formación finalizada de CFGS en Administración, Contabilidad o similar? ¿Te gustaría una posición estable en una gran empresa del sector vinícola? Si...


Adecco - Barcelona

Publicado 22 days ago

Responsable Administración

Descripción Empresa líder en el sector de la piscina y en crecimiento, está buscando un/a Responsable de Administración con sólida experiencia para unirse al...


Pimec Jobs - Barcelona

Publicado 6 days ago

Administrativo/A De Facturación Con Inglés

¿Tienes experiencia en Facturación? ¿Posees un nivel alto de Inglés?¿Te gustaría poder entrar en uno de los bufetes más importantes a nivel nacional para dar...


Adecco - Barcelona

Publicado 6 days ago

Built at: 2024-11-22T08:06:39.048Z