Auxiliar D'Administració I Recepció | (Bl-505)

Detalles de la oferta

Auxiliar d'administració: recepció, atenció al client i professionals.
Horari: de dilluns a dijous de 15 a 19h i divendres de 9 a 13h i de 15 a 19h. Total 24h/setmanals.
Sou: segons conveni (1200€/bruts) amb contracte indefinit i un mes de prova.
Perfil buscant: persona activa, resolutiva i amb imatge, important per l'aspecte a recepció, que és el primer que veuen els nostres clients. Dons de tracte al client (amabilitat, saber mantenir una conversa) i treball en equip. Llengua anglesa per mantenir converses amb clients i contestar missatges.
Requisits: Experiència mínima de 6 mesos. Es valora experiència en el sector sanitari.Títol d'especialització professional.Contracte laboral indefinit.Jornada parcial tarda (24 hores diàries).
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

Administración De Empresas Responsable De Delegación Sat - Sector Industrial Burgos

Responsable de Delegación SAT - Sector Industrial Burgos · Publicada el 20 de agosto de 2024 Estamos buscando un o una Responsable de Delegación SAT para una...


Desde AVANSEL Selección - Consultora de Recursos Humanos - Burgos

Publicado 22 days ago

Host & Events - Mas De Torrent...

Descripción de la oferta RESPONSABILIDADES Sus principales responsabilidades en el restaurante serán: •Confirmación diaria de reservas de Restaurante. •...


Desde Unico Hotels - Burgos

Publicado 22 days ago

Administrador De Fincas - Girona

La persona seleccionada llevará a cabo la administración de los inmuebles a su cargo, lo que le implicará mantener contacto con los clientes, velando por la ...


Desde Adeas Hr - Burgos

Publicado 21 days ago

Consultor/A De Negocios

**Interempleo Recruitment** busca incorporar a un/a **CONSULTOR/A DE NEGOCIOS** por ampliación de departamento en una empresa del sector tecnológico en Mérid...


Desde Interempleo Ett - Burgos

Publicado 21 days ago

Built at: 2024-10-22T21:46:09.314Z