Auxiliar D'Administració 28 Hores A Sabadell

Detalles de la oferta

**Qui som?**

L'AVAN va néixer l'any 1993 amb l'objectiu de donar suport i vetllar per la millora de qualitat de vida de les persones que pateixen malalties neurològiques i el seu entorn d'acord amb la missió, visió i valors de l'entitat. Actualment la fundació AVAN es troba en Sabadell, Terrassa, Rubí i Sant Cugat.

**Què busquem?**

Estem cercant una persona tècnica auxiliar d'administració que, en dependència de la Coordidadora d'administració i en contacte directe amb la Coordinadora de seu, desenvolupi les següents funcions:
**Funcions**:
1. Registre persones usuàries i voluntàries

2. Acollida de persones usuàries i visitants

3. Controlar assistència de les persones usuàries

4. Treball en recepció, atenció a clientela, personal proveïdor i plantilla

5. Control del correu entrant i sortint

6. Registrar i verificar informació al programa de gestió de dades

7. Gestionar les trucades telefòniques

8. Arxiu

9. Creació de contractes i annexos de les persones usuàries

10. Control d'agenda de la plantilla (outlook) i citació de primeres visites

11. Facturació

**Requisits**:
Formació professional de la branca administrativa

Imprescindible domini del català (Nível C) i castellà

Experiència professional necessària mínima d'un any en posició similar

Imprescindible experiència en atenció al públic i/o tasques de recepció

Valorable experiència al tercer sector social

Sensibilitat per tractar amb persones amb enfermetats neurològiques i les seves famílies

Nível usuari de l'entorn Windows i paquet office (Excel i Word especialment)

Valorable haver trebllat amb CRM

**Competències**:
Compromís

Treball en equip

Qualitat a la feina

Facilitat de relació i tracte amable

**Que oferim?**

Horari de dilluns a dijous:

- _Dilluns de 15 a 19h _
- _Dimarts de 8 a 14h i de 15 a 19h _
- _Dimecres de 15 a 19h _
- _Dijous de 8 a 14h i de 15 a 19h _

Suplència per baixa mèdica llarga.

Contracte 28h/setmanals amb un salari d'entre 12000€ i 13000 bruts anuals (jornada completa entre 17500 i 18000€).

Incorporació en un equip de professionals en una entitat social amb 30 anys de recorregut.

Tipo de puesto: Temporal

Salario: 17.000,00€-17.500,00€ al año

Horario:

- De lunes a viernes

Tipos de compensaciones complementarias:

- 14 pagas

Preguntas para la solicitud:

- Tens un nívell C de català escrit?
- Et va bé treballar una jornada de 28 hores en el següent horari?
- Dilluns de 15 a 19h
- Dimarts de 8 a 14h i de 15 a 19h
- Dimecres de 15 a 19h
- Dijous de 8 a 14h i de 15 a 19h
- Et va bé treballar a Sabadell?

Educación:

- FP Grado Medio (Obligatorio)

Experiência:

- Experiência administrativa: 1 año (Obligatorio)
- Microsoft Office: 1 año (Deseable)

Ubicación del trabajo: Empleo presencial


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Hr Generalist

Desde Marlex estamos colaborando con un sólido grupo internacional del sector químico, fabricante de productos de gran consumo líderes en el mercado, el cual...


Marlex - Barcelona

Publicado 6 days ago

Gerocultor/A - Auxiliar Tecnic/A Educatiu

Imprescindibles: Mín. CFGM/FPI Atenció situació dependència/Cures auxiliars infermeria o similar, vehicle propi, informàtica, català parlat i escrit. Valorab...


Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 6 days ago

Enginyers De Recerca I Desenvolupament

Titulacions: Ha de complir algun dels requisits següents: GRAU en Ciències Econòmiques o GRAU en Estadística o GRAU EN MATEMÀTICA I INFORMÀTICA o equivalent....


Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 6 days ago

Personal De Neteja (Ref. 5734)

Neteja d'oficines i comunitats de propietaris - Experiència 1 anys.. - Competències / coneixements: Graduat escolar - EGB Castellà i català: llengua pròpia P...


Rubí Forma - Barcelona

Publicado 6 days ago

Built at: 2024-11-22T09:20:27.899Z