**Qui som?**
L'AVAN va néixer l'any 1993 amb l'objectiu de donar suport i vetllar per la millora de qualitat de vida de les persones que pateixen malalties neurològiques i el seu entorn d'acord amb la missió, visió i valors de l'entitat. Actualment la fundació AVAN es troba en Sabadell, Terrassa, Rubí i Sant Cugat.
**Què busquem?**
Estem cercant una persona tècnica auxiliar d'administració que, en dependència de la Coordidadora d'administració i en contacte directe amb la Coordinadora de seu, desenvolupi les següents funcions:
**Funcions**:
1. Registre persones usuàries i voluntàries
2. Acollida de persones usuàries i visitants
3. Controlar assistència de les persones usuàries
4. Treball en recepció, atenció a clientela, personal proveïdor i plantilla
5. Control del correu entrant i sortint
6. Registrar i verificar informació al programa de gestió de dades
7. Gestionar les trucades telefòniques
8. Arxiu
9. Creació de contractes i annexos de les persones usuàries
10. Control d'agenda de la plantilla (outlook) i citació de primeres visites
11. Facturació
**Requisits**:
Formació professional de la branca administrativa
Imprescindible domini del català (Nível C) i castellà
Experiència professional necessària mínima d'un any en posició similar
Imprescindible experiència en atenció al públic i/o tasques de recepció
Valorable experiència al tercer sector social
Sensibilitat per tractar amb persones amb enfermetats neurològiques i les seves famílies
Nível usuari de l'entorn Windows i paquet office (Excel i Word especialment)
Valorable haver trebllat amb CRM
**Competències**:
Compromís
Treball en equip
Qualitat a la feina
Facilitat de relació i tracte amable
**Que oferim?**
Horari de dilluns a dijous:
- _Dilluns de 15 a 19h _
- _Dimarts de 8 a 14h i de 15 a 19h _
- _Dimecres de 15 a 19h _
- _Dijous de 8 a 14h i de 15 a 19h _
Suplència per baixa mèdica llarga.
Contracte 28h/setmanals amb un salari d'entre 12000€ i 13000 bruts anuals (jornada completa entre 17500 i 18000€).
Incorporació en un equip de professionals en una entitat social amb 30 anys de recorregut.
Tipo de puesto: Temporal
Salario: 17.000,00€-17.500,00€ al año
Horario:
- De lunes a viernes
Tipos de compensaciones complementarias:
- 14 pagas
Preguntas para la solicitud:
- Tens un nívell C de català escrit?
- Et va bé treballar una jornada de 28 hores en el següent horari?
- Dilluns de 15 a 19h
- Dimarts de 8 a 14h i de 15 a 19h
- Dimecres de 15 a 19h
- Dijous de 8 a 14h i de 15 a 19h
- Et va bé treballar a Sabadell?
Educación:
- FP Grado Medio (Obligatorio)
Experiência:
- Experiência administrativa: 1 año (Obligatorio)
- Microsoft Office: 1 año (Deseable)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial