Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a SANT JOAN DE VILATORRADA un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA.
A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions Tasques de gestió administrativa: realització de comandes, atenció als clients, concertació de cites, elaboració de factures, gestió presencial de vehicles (derivació a la ITV), comunicació i gestió amb la gestoria.
Requisitos Formació: ESO o equivalent.
Experiència prèvia en una posició similar: 1 any.
Idiomes: Català: avançat.
Castellà: avançat.
Anglès: inicial.
Coneixements d'eines ofimàtiques: nivell mig.
Coneixements d'excel.
Experiència prèvia en una posició similar: 1 any.
Competències: comunicació, compliment de les normes i tasques i interès per aprendre.
Carnet de conduir i vehicle propi.
Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral.
S'ofereix Contracte indefinit.
Jornada completa: 40 hores setmanals.
Horari: de dilluns a dijous de 7h a 14h i divendres de 8h a 13h.
Salari brut anual: 26.168,40€ Distribucció salarial: 14 pagues.
"Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny."