Auxiliar Administrativo/A - [Zo-134]

Detalles de la oferta

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.

Descripció:
Des de PIMEC, i en col-laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a Barcelona un/a Auxiliar Administratiu/va. L'empresa es dedica a la consultoria informàtica.

A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.

Funcions:Administració i comptabilitat:
Gestió i elaboració de factures, control de reclamacions.Preparació, seguiment i control de pressupostos.Presentació d'estats financers.Liquidació d'impostos i taxes municipals.Càlcul d'interessos sobre préstecs.Realització de conciliacions bancàries i de comptes de balanç. Atenció al client:
Resolució de dubtes i incidències.Manteniment d'un tracte proper i professional amb els clients. Gestió d'ERP i CRM:
Maneig de sistemes informàtics per a la gestió empresarial i la relació amb clients. Requisits:Treball en equip i col-laboracióAutonomia i iniciativaPlanificació i organitzacióAtenció al detallCompetències tecnològiques: Domini de Microsoft Office i sistemes ERP i CRMComunicació efectiva: es valorarà català i anglès S'ofereix:
Horari: 40 hores setmanals: Dilluns a dijous de 9h a 14h i de 14:30h a 18h, Divendres de 9h a 15h.Salari: 15.120€ bruts anualsContracte: indefinit "Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny."

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Admin. Hr Intern

Descripción **Noatum** es una multinacional líder en servicios marítimos, logísticos y portuarios reconocida por sus más de 50 años de actividad, su excelen...


Noatum Holdings - Barcelona

Publicado 11 days ago

Administrativo-Administrativa Para Laboratorio

**Descripción**: Desde **GRUPO CTC** estamos en la búsqueda de un/una **ADMINISTRATIVA, ADMINISTRATIVO** con conocimientos informaticos y ganas de desempeñar...


Grupo Ctc - Barcelona

Publicado 11 days ago

Auxiliar Administrativo/A 40H/S

**Descripción**: Un poco sobre nosotros CONFORAMA es una compañía multinacional, líder en el equipamiento del hogar. Somos más de 2500 personas repartidas e...


Conforama España - Barcelona

Publicado 11 days ago

Camarero De Pisos Hotel 4

SB HOTELS con un equipo de profesionales que son la garantía de nuestra excelencia, queremos acompañar el crecimiento de nuestra empresa con alguien como tú!...


Sb Hotels - Barcelona

Publicado 11 days ago

Built at: 2024-12-22T10:20:42.612Z