Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció: Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a ROQUETES un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA.
L'empresa es dedica al sector de la immobiliària i assessoria.
A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions: -Tasques d'atenció al públic i telefònica -Redacció de documents -Gestió de l'agenda -Tasques d'arxiu, control i gestió de documentació -Comptabilitat i presentació d'impostos -Gestió de comunitats de propietaris Requisits: -CFGM d'Administració -Experiència previa de 2 anys -Català i castellà avançat -Anglès intermig -Coneixements informàtics -Vehicle propi i carnet de conduir S'ofereix: Horari: de dilluns a divendres de 10h a 14h (20 h setmanals).
L'horari de treball pot ser modificat en funció de les necessitats del servei i prèvia comunicació entre les parts.
Salari: 9.141,36€ (14 pagues) Contracte: indefinit "Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny."