Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo/A Para Departamento Laboral

Se requiere administrativo/a para trabajar en Benalmádena en asesoría, dentro del departamento de asuntos laborales, con experiencia mínima de dos años y man...


Domestiko.Com - España

Publicado 13 days ago

Account Manager (Flemish-Speaking) - On-Site - High Tech Ht05

Experience the power of a game-changing career   Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - España

Publicado 13 days ago

Account Manager (Flemish-Speaking) - On-Site - High Tech Ht05

Experience the power of a game-changing career      Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that pow...


Concentrix Spain - España

Publicado 13 days ago

Administrativo/A Zona Málaga

¿Quieres ser parte del cambio y la transformación social? ¿Estás en búsqueda de nuevas oportunidades profesionales? En ONCE, estamos comprometidos con la in...


Once - España

Publicado 13 days ago

Auxiliar Administrativo/A Departament D'Operacions

Detalles de la oferta

Estem buscant un/a Auxiliar Administrativ@ per al departament d'Operacions.
Pensem en una persona organitzada i proactiva per unir-se al nostre equip d'operacions.
La persona seleccionada serà responsable de donar suport a les activitats administratives i operatives diàries, assegurant que tots els processos interns es duguin a terme de manera eficient i efectiva.
Funcions: Gestionar i coordinar l'agenda del departament d'operacions.
Gestionar inventari i recursos.
Donar suport a la planificació i execució de projectes.
Col·laborar amb l'equip de logística i de producció.
Contacte amb clients i proveïdors.
Requisits: Experiència mínima d'1 any en funcions similars.
Títol FP de Grau Superior.
Títol de Grau en Administració i Direcció d'Empreses o Ciències Empresarials.
Anglès (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
Competències / coneixements: Formació com a tècnic/a administratiu o estudis universitaris en administració i finances.
Habilitats organitzatives i capacitat per treballar en equip.
Coneixements en gestió de projectes i logística.
Domini d'Ofimàtica - MS Office (Excel especialment).
Experiència gestionant eines de ticketing.
Nivell d'anglès intermedi.
Disponibilitat de vehicle: moto, automòbil.
Permisos de conduir: B. Condicions Laborals: Contracte laboral indefinit.
Jornada completa.
Horari de dilluns a divendres de 8:00h a 17:00h (1h per dinar).
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Built at: 2024-12-24T03:40:52.082Z