Auxiliar Administrativa Inmobiliaria (Terrassa)

Detalles de la oferta

ProHabitatge Som Llar és una organització compromesa amb la garantia del dret a l'habitatge per a totes les persones, amb un enfocament especial en l'activació i acompanyament de processos d'empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, especialment les afectades per raons de gènere.
- **Dones en situació de violència masclista.**
- **Dones monoparentals (amb carnet acreditatiu)**
- **Dones en situació de vulnerabilitat social (amb informe de serveis socials)**

**FORMACIÓ**:
Formació reglada en gestió i administració o altres formacions relacionades

**FUNCIONS**:

- Organització i arxivat de documents de projectes d'habitatge.
- Manteniment de sistemes de gestió documental.
- Informació bàsica als proveïdors i col-laboració amb les direccions operatives.
- Suport en entrega i recepció de documentació a usuaris.
- Tasques de vigilància i control d'immobles.
- Gestió de logística i detalls d'esdeveniments.
- Actualització de informació sobre projectes i esdeveniments d'habitatge.
- Assistència en tasques administratives diverses.

**CONDICIONS**:

- Per raons de programa les persones només poden ser dones en una d'aquestes situacions:
**a) Dones en situació de violència masclista.**

**b) Dones monoparentals.**

**c) Dones en situació de vulnerabilitat social.**
- Horari de mati i tarda a convenir.
- Lloc de treball a Terrassa
- Jornada complerta de 38,5 hores segons Conveni Acció Social
- Salari anual de 22.319,08€ bruts

**INCORPORACIÓ IMMEDIATA**

Tipo de puesto: Jornada completa

Salario: 22.319,08€ al año

Horario:

- De lunes a viernes
- Turno de mañana
- Turno de tarde

Requisito de idioma flexible:

- Español no requerido

Preguntas para la solicitud:

- Dones en situació de violència masclista.
- Dones monoparentals (amb carnet acreditatiu)
- Dones en situació de vulnerabilitat social (amb informe de Serveis Socials)

Per tant, indica´ns en quin dels 3 requisits, estaria el teu perfil:
Experiência:

- Microsoft Office: 1 año (Obligatorio)
- administrativa en el sector inmobiliario: 1 año (Deseable)

Ubicación del trabajo: Empleo presencial


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Administrativo/ A Contable

Proceso de selección continuo.FuncionesEmpresa ubicada en Sant Esteve de Sesrovires precisa incorporar Administrativo/a Contable de forma inmediata.FUNCIONES...


Grupo Crit - Barcelona

Publicado 13 days ago

Gestor/A Contratos De Mantenimiento It

¡Hola, queremos conocerte!Somos una empresa líder en el sector, donde llevamos 25 años integrando la innovación con la tecnología.Experiencia, especializació...


Sirt - Barcelona

Publicado 13 days ago

Administrativo/A Bancario Grabación Datos - S. Joan Despí (Bcn)

Desde ILUNION Job Solutions, Empresa Perteneciente Al Grupo ONCE, Estamos Buscando Para Trabajar En Uno De Nuestros Clientes Ubicados En Barcelona.Un/a Admin...


Ilunion - Barcelona

Publicado 13 days ago

Auxiliar Administrativa I594

En A3 Aprofitament Assesorament Ambiental, S.L. buscamos un Auxiliar Administrativa en Dpto. de Compras.Funciones:Soporte al dpto. de contabilidad.Recepción ...


A3 Aprofitament Assesorament Ambiental - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-16T08:54:02.689Z