Intress necessita incorporar un/a Auxiliar administriu/va per al servei d'intervenció especialitzada per a dones víctimes de violència masclista (SIE), a la zona de Tàrrega.
En aquest servei s'ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han patit o pateixen una situació de violència, i també als seus fills i filles.
Què farás?
Atenció telefònica i recepció de persones usuàries.
Gestió de l'agenda de l'equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.)
Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de persones de Intress.
Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin) Control i tramitació de la caixa del servei.
Arxiu de documentació.
Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.
Què oferim?
Data d'incorporació: subjecte a adjudicació, pendent de resolució.
Si tenim l'adjudicació, podria ser a principis de desembre.
Tipus de contracte: indefinit Jornada: 38,5 hores Horari: matins de 08.00-15.00h i 2 tardes (encara s'ha de determinar) Retribució mensual/brut: 1.368,77€ mensuals x 14 pagues (19.162,78€ bruts anuals) Formació acadèmica necessària: Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).
Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.
Experiència professional necessària: Almenys 6 mesos en lloc similar.
Gestió administrativa de gestió de personal.
Coneixements necessaris: Bona capacitat de redacció i organització Predisposició per aprendre Habilitats de comunicació Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).
Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!
Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.
Si creeus que aquesta és l'oferta que estaves esperant, no ho pensis més i apunta't, pot ser l'oportunitat que estaves cercant!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.