Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Hr Admin Finance Officer

Relief Applications – https://reliefapplications.org / – is a European organisation serving, among others, the international humanitarian and development sec...


Desde Coordinationsud - Girona

Publicado a month ago

Asistente/A Dirección De Ventas

¡EN WÜRTH ESPAÑA TU TALENTO Y TUS GANAS ENCONTRARÁN SU LUGAR!¿Buscas un trabajo estable en una empresa multinacional? Si tienes formación en ADE, o una forma...


Desde Wurth - Girona

Publicado a month ago

Operari/A Alimentació

Experiència mínima al lloc de treball en empreses alimentaries dins àrea de producció Es valorarà formació relacionada Cal domini del català i castellà, escr...


Desde Itm Pegasus Ett, Sl - Girona

Publicado a month ago

Responsable Limpiador/A Áreas Hoteles- Tossa De Mar

Tus funciones: Supervisar que las tareas de limpieza se hagan según el procedimiento establecido Mantener comunicación fluida con el cliente Limpieza y mante...


Desde Eulen.Sa - Girona

Publicado a month ago

Auxiliar Administratiu/Va - Serveis Nàutics

Auxiliar Administratiu/Va - Serveis Nàutics
Empresa:

Empresa Sector Activitt Oci


Lugar:

Girona

Detalles de la oferta

Responsabilitats: Atenció al Client: Atendre els clients de manera amable i professional, proporcionar informació sobre els nostres serveis i resoldre les seves consultes i necessitats. Comunicació: Respondre correus electrònics, missatges via WhatsApp/SMS i atendre trucades telefòniques de manera eficient i amable. Reserves: Registrar i gestionar les reserves, assegurant una programació eficient, així com processar els pagaments en línia d'aquestes reserves. Contractes de Lloguer: Omplir i gestionar els contractes de lloguer. Cobraments: Gestionar i registrar els cobraments als clients de manera precisa i professional. Registre de Dades: Introduir informació en sistemes i bases de dades. Gestió Documental: Recepcionar, registrar i arxivar documentació de manera eficient i ordenada. Coordinació amb Altres Departaments: Treballar en col·laboració i coordinació amb altres departaments. Subministraments: Donar suport en la gestió d'inventari i subministraments d'oficina anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Auxiliar Administratiu/Va - Serveis Nàutics
Empresa:

Empresa Sector Activitt Oci


Lugar:

Girona

Built at: 2024-06-09T08:16:53.309Z