Auxiliar Administratiu/Va (Rrhh) Sie Àmbit Dones - Pzq-926

Detalles de la oferta

.Intress necessita incorporar un/a Auxiliar administriu/va per al servei d'intervenció especialitzada per a dones víctimes de violència masclista a la zona de Vic.En aquest servei s'ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han patit o pateixen una situació de violència, i també als seus fills i filles.Què farás?Atenció telefònica i recepció de persones usuàries.Gestió de l'agenda de l'equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.).Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de persones de Intress.Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin).Control i tramitació de la caixa del servei.Arxiu de documentació.Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats.Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.Què oferim?Data d'incorporació: subjecte a adjudicació, pendent de resolució.Tipus de contracte: indefinit.Jornada: 38,5 hores.Horari: matins i potser tarda (encara s'ha de determinar).Retribució mensual/brut: 1.368,77€ mensuals x 14 pagues (19.162,78€ bruts anuals).Formació acadèmica necessària:Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals).Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic.Experiència professional necessària:Almenys 6 mesos en lloc similar.Gestió administrativa de gestió de personal.Coneixements necessaris:Bona capacitat de redacció i organització.Predisposició per aprendre.Habilitats de comunicació.Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones).Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress!Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Hr Generalist

Desde Marlex estamos colaborando con un sólido grupo internacional del sector químico, fabricante de productos de gran consumo líderes en el mercado, el cual...


Marlex - Barcelona

Publicado 8 days ago

Gerocultor/A - Auxiliar Tecnic/A Educatiu

Imprescindibles: Mín. CFGM/FPI Atenció situació dependència/Cures auxiliars infermeria o similar, vehicle propi, informàtica, català parlat i escrit. Valorab...


Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 8 days ago

Enginyers De Recerca I Desenvolupament

Titulacions: Ha de complir algun dels requisits següents: GRAU en Ciències Econòmiques o GRAU en Estadística o GRAU EN MATEMÀTICA I INFORMÀTICA o equivalent....


Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 8 days ago

Personal De Neteja (Ref. 5734)

Neteja d'oficines i comunitats de propietaris - Experiència 1 anys.. - Competències / coneixements: Graduat escolar - EGB Castellà i català: llengua pròpia P...


Rubí Forma - Barcelona

Publicado 8 days ago

Built at: 2024-11-24T06:44:38.193Z