Auxiliar Administratiu/Va | (L872)

Detalles de la oferta

Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección.
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo.
Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
DescripciónDes de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d'incorporar a una empresa ubicada a Sant Feliu De Codines un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA.
L'empresa es dedica a la consultoria i a l'assessorament del sector logístic.
A través d'aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
FuncionesTasques de gestió administrativa.Tasques administratives de suport als diferents departaments de l'empresa.Tasques administratives de facturació de l'empresa (emissió de factures a clients i validació factures de proveïdors).RequisitosEs valora experiència prèvia de tasques administratives de facturació.Formació acadèmica: CFGM o equivalent.Idiomes: català i castellà: nivell mig.Coneixements informàtics: nivell mig.Modalitat de treball: 100% treball a distància / teletreball.Competències: comunicació, motivació, flexibilitat, iniciativa i pressa de decisions, interès per aprendre, organització, treball en equip.Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l'horari laboral.Se ofrece100% teletreball.Contracte Indefinit.Jornada completa (40 hores setmanals).Horari: de dilluns a divendres de 8h a 14h i de 15h a 17h.Salari brut anual: 18.852,12€.Distribució salarial: 14 pagues."Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l'Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny."

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Auxiliar Administrativo Para Despacho Abogados En Madrid

Se necesita auxiliar administrativo para despacho de abogados en Madrid. Tareas 1-Gestiones fuera del despacho en notarías, registros, AEAT, etc. 2-La...


Sterling Consultoria Y Gestion Corporativa Sl - Madrid

Publicado 23 days ago

Secretaria Administrativa

Buscamos una persona para el puesto de Secretaria/o - Telefonista que se encargue de la administración general. Las labores a realizar incluyen: Atención ...


Domestiko.Com - Madrid

Publicado 23 days ago

Desarrollador/A Software (Kong, Apis), 100% En Remoto

Desarrollador/a Software (KONG, APIs) En SEREM estamos comprometidos con diversos proyectos y queremos contar con los mejores profesionales del sector. Nos ...


Serem - Madrid

Publicado 23 days ago

L29 Gestor/A Facturación Corporativa

Desde Adecco Banca & Seguros nos encontramos en búsqueda de un/a Gestor/a de Facturación para una empresa del sector asegurador que opera a nivel internacion...


Na - Madrid

Publicado 23 days ago

Built at: 2025-01-05T16:36:06.181Z