Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

W221 - Cajerx - Reponedor/A 25Hrs/Sem Alfaz Del Pi

Detalles del empleoTipo de empleo:Contrato indefinidoMedia jornadaTurno y horario:Disponibilidad fin de semanaTurno rotativoUbicación: l'Alfàs del Pi, Alican...


Lidl Supermercados - Lleida

Publicado 14 days ago

Monitor/A Per Projecte De Suport Al Servei Ocupacional D'Inserció

MONITOR/A PER PROJECTE DE SUPORT AL SERVEI OCUPACIONAL D'INSERCIÓ ACUDAMLloc de treball: Servei de Teràpia Ocupacional ACUDAM.Nombre de llocs de treball: 1.H...


Acudam - Lleida

Publicado 14 days ago

Administrativo /A - Contable

Necesitamos incorporar un/a administrativo/a – contable para una empresa del sector de la madera situada en Golmés.Las tareas que tendrá que realizar son las...


Domestiko.Com - Lleida

Publicado 15 days ago

Jcb412 | Agramunt (Lleida) Cuidadora Interna

CUIDADOR/A INTERNO/A EN AGRAMUNT (LLEIDA)Hay que atender a un señor.Horario: de Miércoles a las 09:00 a Jueves a las 21:00.Tareas:CuidarCompañíaComidaLimpiez...


Iberempleos - Lleida

Publicado 13 days ago

Auxiliar Administratiu/Va

Detalles de la oferta

Empresa de Torrefarrera busca un auxiliar administratiu/va amb discapacitat mínima del 33%. Es requereix titulació de cicle formatiu de grau mig de gestió administrativa o certificat de professionalitat d'operacions auxiliars de serveis administratius i generals. Imprescindible coneixements informàtics. Es valora coneixements de treball en centres residencials, escoles i/o administració. S'ofereix contracte de treball indefinit a jornada completa. Disponibilitat per treballar caps de setmana de forma alterna. Salari 1240,93€.
Realitzar el control d'estoc, proveïdors, comprovació de mercaderies, albarans, inventaris, comandes. Repartiment de material de higiene personal, roba, material de neteja per a les diferents àrees d'actuació. Gestió informàtica de dades. Atenció telefònica, recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i externs. Control de portes d'entrada i sortida de persones dels centres. Gestió administrativa a direcció i equip tècnic. Atenció i recepció de visites. Puntualment acompanyaments mèdics fora del centre.
- Experiència 12 mesos. Experiència de 12 mesos en tasques administratives; especialment en centres residencials, escoles i/o administració.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- Competències / coneixements: Responsabilitat, capacitat organitzativa, empatia, habilitats comunicatives.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 1240


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-10T20:25:48.188Z