Auxiliar Administratiu/Va

Auxiliar Administratiu/Va
Empresa:

Aeball


Detalles de la oferta

Empresa ubicada a l'Hospitalet de Llobregat precisa un/a Auxiliar Administratiu/va per tasques de secretariat i recepció en el centre de serveis professionals.
- ATENCIÓ SERVEIS GENERALS DE DESPATXOS: Atenció de les seves trucades. Atenció de les seves visites al despatx. Recepció i custòdia de documentació que porten els seus clients. Recepció de fax de jutjats (si són lletrats). Recepció i custòdia de correspondència o missatgeria. Resolució de problemes tècnics, contractuals... rebem les seves necessitats (s'ha fos una llum, volen canviar alguna cosa del contracte, necessitem posar impressores al despatx....) - GESTIÓ DOCUMENTAL I DOMICILIACIONS BANCÀRIES: Recepció i custòdia de documentació que porten els seus clients. Recepció de fax de jutjats (si són lletrats) Recepció i custòdia de correspondència o missatgeria. - ATENCIÓ SERVEIS DE SECRETARIAT VIRTUAL: Atenció i enviament via mail d'una trucada que ha rebut el nostre client. En alguns casos la transferim. - SUPORT SERVEIS ITINERANTS /Cowork/sales de reunions: Control les hores consumides. Atenció a les visites. Coordinació reserves Cobraments Confecció de pressupostos. - ALTRES TASQUES ADMINISTRATIVES: Targetes d'accés als inquilins. Gestió d'altes al sistema, cobraments i recapte de documentació Reclamació d'impagaments, altes i baixes en el sistema de facturació, etc.
- Experiència 2 anys. Tasques de secretariat, gestió documental i atenció al públic.
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Capacitat de treball autònoma i en equip. Polivalència. Bones competències comunicatives d'interlocució amb diferents personalitats, amabilitat i autocontrol. Atenció telefònica/centraleta. Agilitat en la resolució de demandes de diferents clients. Valorable anglès.
- Contracte laboral temporal (6 mesos)
- Jornada parcial (16 hores - jornada setmanal)
- Salari mensual brut 760
- Altres beneficis: Duració 6 meses conversió a indefinit 16h/setmanals - 740h/any. Horari: 14h a 18 de dilluns a dijous (divendres lliure) Agost: de 8:30h a 14h.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Auxiliar Administratiu/Va
Empresa:

Aeball


Sd-253 Back Office Assistant Wp580

Req ID: 422917Liderando sociedades hacia un futuro con bajas emisiones de carbono, Alstom desarrolla y comercializa soluciones de movilidad que proporcionan ...


Desde Alstom - Barcelona

Publicado 18 days ago

Agente De Pasaje

En Aviapartner estamos buscando Agentes de Pasaje para el aeropuerto de Madrid. Somos uno de los principales proveedores independientes de servicios de asist...


Desde Aviapartner Spain - Barcelona

Publicado 18 days ago

Consultor/A 360 Selección Y Desarrollo De Negocio Z101

Buscamos profesional con formación en Psicología, con experiencia en gestión de procesos de selección de clientes en diferentes tipos de perfiles.Funciones:G...


Desde The Wise Seeker Services - Barcelona

Publicado 18 days ago

(Fv-913) | Front Office - Apartamentos Turísticos

Descripción:Estamos realizando un proceso de selección de un puesto de Front Office para empresa especializada en alquiler de apartamentos turísticos en Barc...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 18 days ago

Built at: 2024-10-06T11:32:04.555Z