Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Auxiliar Administrativo /A

Empresa del sector audiovisual búsqueda un/a auxiliar administrativo/a para trabajar en la zona de Lliçà d'Amunt y hacer las siguientes tareas: Atención tel...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado a month ago

Auxiliar Administrativo/A Contable

Buscamos personas que quieran trabajar en una importante gestoría de Barcelona, en la que aprendan sobre la gestión pública y contable de los ayuntamientos. ...


Desde Domestiko.Com - Barcelona

Publicado a month ago

Conference Director Hl507

.Company DescriptionSLS Barcelona, a five-star urban resort of extraordinary experiences, brings a new variety of seaside glamour, indulgence and excellence ...


Desde Accor - Barcelona

Publicado a month ago

Saleforce Administrator Consultant - (Al-539)

Descripción About us Compañía altamente experimentada en proyectos de implementación de soluciones de gestión empresarial y transformación digital. Conscient...


Desde Neteris Consulting - Barcelona

Publicado a month ago

Auxiliar Administratiu/Va

Auxiliar Administratiu/Va
Empresa:

Aeball


Detalles de la oferta

Empresa ubicada a l'Hospitalet de Llobregat precisa un/a Auxiliar Administratiu/va per tasques de secretariat i recepció en el centre de serveis professionals.- ATENCIÓ SERVEIS GENERALS DE DESPATXOS: Atenció de les seves trucades. Atenció de les seves visites al despatx. Recepció i custòdia de documentació que porten els seus clients. Recepció de fax de jutjats (si són lletrats). Recepció i custòdia de correspondència o missatgeria. Resolució de problemes tècnics, contractuals... rebem les seves necessitats (s'ha fos una llum, volen canviar alguna cosa del contracte, necessitem posar impressores al despatx....) - GESTIÓ DOCUMENTAL I DOMICILIACIONS BANCÀRIES: Recepció i custòdia de documentació que porten els seus clients. Recepció de fax de jutjats (si són lletrats) Recepció i custòdia de correspondència o missatgeria. - ATENCIÓ SERVEIS DE SECRETARIAT VIRTUAL: Atenció i enviament via mail d'una trucada que ha rebut el nostre client. En alguns casos la transferim. - SUPORT SERVEIS ITINERANTS /Cowork/sales de reunions: Control les hores consumides. Atenció a les visites. Coordinació reserves Cobraments Confecció de pressupostos. - ALTRES TASQUES ADMINISTRATIVES: Targetes d'accés als inquilins. Gestió d'altes al sistema, cobraments i recapte de documentació Reclamació d'impagaments, altes i baixes en el sistema de facturació, etc.- Experiència 2 anys. Tasques de secretariat, gestió documental i atenció al públic.- títol fp de grau mig - administració- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)- Competències / coneixements: Capacitat de treball autònoma i en equip. Polivalència. Bones competències comunicatives d'interlocució amb diferents personalitats, amabilitat i autocontrol. Atenció telefònica/centraleta. Agilitat en la resolució de demandes de diferents clients. Valorable anglès.- Contracte laboral temporal (6 mesos)- Jornada parcial (16 hores - jornada setmanal)- Salari mensual brut 760- Altres beneficis: Duració 6 meses conversió a indefinit 16h/setmanals - 740h/any. Horari: 14h a 18 de dilluns a dijous (divendres lliure) Agost: de 8:30h a 14h.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Auxiliar Administratiu/Va
Empresa:

Aeball


Built at: 2024-10-05T15:09:23.124Z