Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Emergency Response Dispatcher

You will serve as an EMERGENCY RESPONSE DISPATCHER in the CNREURASWA Emergency Management Department of NAVAL STATION ROTA Naples, Italy. Your resume must de...


Air Force Institute Of Technology - España

Publicado 23 days ago

Administrativo/A Soporte Dirección Con Idiomas

¿Tienes experiencia como ayudante de Dirección? ¿Te gustaría conocer y colaborar con una importante empresa internacional? ¿Estás en búsqueda de un proyecto ...


Adecco (Spain) - España

Publicado 23 days ago

Administrativo/A Auxiliar Taller

**Departamento**: Estructura adm**Ubicación**: Lleida (España)**Tipo de Contrato**: Indefinido**Jornada laboral**: Jornada completa**Sector**: Gran consumo**...


Vall Companys - España

Publicado 23 days ago

Administrativo/A Para Departamento Laboral

Administrativo/a para departamento laboralDetalles del empleoAsí es cómo la información del empleo se alinea con tu perfil.Descripción completa del empleoSe ...


Domestiko.Com - España

Publicado 23 days ago

Auxiliar Administratiu/Va

Detalles de la oferta

LM Idiomes és una important i consolidada acadèmia de formació ubicada al centre de Lleida. Ofereix una àmplia gamma de cursos d'idiomes i específics, des de nens a adults, en format presencial a les seves instal-lacions o a les del client, així com en aula virtual. També proporciona classes extraescolars a través de les Associacions de Familiars d'Alumnes (AFAs) i formació a empreses. Actualment estem seleccionant un/a Auxiliar Administratiu/va de Recursos Humans per unir-se al nostre equip. La persona seleccionada serà responsable de diverses tasques relacionades amb la gestió del personal i el suport administratiu al departament de recursos humans.
FUNCIONS: - Atenció al client telefònicament, presencial i per qualsevol via. - Coordinació d'inscripcions, horaris i calendaris del centre. - Gestió de dades de clients, incloent-hi la preparació de documents i pressupostos entre d'altres formularis. - Assistència a la cap d'administració en les tasques requerides. - Col-laboració amb els coordinadors per al bon funcionament del centre. - Manteniment de registres d'assistència, absències i horaris del personal i suport al dept. de RRHH. - Coordinació de les activitats extraescolars. - Gestió de la comunicació amb les AFAs, incloent-hi la distribució d'informació rellevant i la resposta a consultes. - Resolució de possibles incidències d'una manera ràpida i efectiva.
- Experiència 6 mesos. - Valorable experiència o formació prèvia en tasques administratives, preferiblement en un entorn similar.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- títol fp de grau superior - administració
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: - Habilitats avançades de comunicació oral i escrita en català i castellà. Valorable anglès. - Domini de les eines informàtiques de productivitat, com ara Microsoft Office. - Capacitat per a treballar de forma autònoma i en equip, amb una gran atenció als detalls. - Flexibilitat per adaptar-se a les necessitats canviant de l'empresa. - Alt nívell organitzatiu i habilitats de gestió del temps.
- Contracte laboral indiferent
- Jornada completa
- Salari mensual brut des de '1200' fins a '1300'
- Altres beneficis: - Oportunitat de formar part d'un equip jove i dinàmic en una empresa en creixement. - Formació contínua per al creixement professional. - Descomptes per als familiars en els cursos ofereix LM Idiomes.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2025-01-05T17:33:38.989Z