Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo/A Para Departamento Laboral

Se requiere administrativo/a para trabajar en Benalmádena en asesoría, dentro del departamento de asuntos laborales, con experiencia mínima de dos años y man...


Domestiko.Com - España

Publicado 13 days ago

Account Manager (Flemish-Speaking) - On-Site - High Tech Ht05

Experience the power of a game-changing career   Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - España

Publicado 13 days ago

Account Manager (Flemish-Speaking) - On-Site - High Tech Ht05

Experience the power of a game-changing career      Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that pow...


Concentrix Spain - España

Publicado 13 days ago

Administrativo/A Zona Málaga

¿Quieres ser parte del cambio y la transformación social? ¿Estás en búsqueda de nuevas oportunidades profesionales? En ONCE, estamos comprometidos con la in...


Once - España

Publicado 13 days ago

Auxiliar Administratiu/Va

Detalles de la oferta

Auxiliar administratiu-va Nivell formatiu: ESO o equivalent Contracte: temporal 180 dies Jornada: intensiva 08:00-15:30h Responsabilitats: Atenció al ciutadà, presencial, telefònica o telemàtica, informant dels tràmits corresponents a l'àrea de destinació. Manteniment de registres i Bases de dades. Registre general de factures i comptabilitat. Registre d'entrada i sortida i despatx de la correspondència. Trametre enviaments i notificacions mitjançant la plataforma Eacat. Padró municipal d'habitants. Consultes de cadastre i sol·licituds d'alteracions cadastrals. Confecció dels padrons de taxes i control de les liquidacions d'altres tributs locals. Donar suport al personal tècnic de la Corporació. Formar part de meses de contractació. Publicacions i anuncis a les xarxes socials d'activitats, incidents o esdeveniments de caràcter municipal. Publicacions dels actes administratius a la seu electrònica, web i diaris oficials que correspongui. Participació en la tramitació d'expedients de sol·licitud i d'atorgament de subvencions. Participació en la tramitació d'expedients de matrimoni civil, inscripcions de naixements, casaments i defuncions i emissió de certificacions del Registre Civil pel programa Inforeg. Prestar suport a les funcions que li siguin encomandes per part de Secretaria/Intervenció. Arxiu municipal. Qualsevol altra funció de caràcter similar que li sigui atribuïda. Requisits: Experiència 12 mesos. EMPLEATS ADMINISTRATIUS, EN GENERAL PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA AMB TÍTOL E.S.O o equivalent Condicions: Contracte laboral temporal (6 mesos) Jornada completa Salari mensual brut 1580 #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-12-24T03:35:06.853Z