Auxiliar Administratiu/ Va Barcelona | [Izh-244]

Detalles de la oferta

Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d'una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser. Estem buscant un/a auxiliar administratiu/va per unir-se al nostre Servei de Formació de Barcelona. La persona seleccionada serà responsable de realitzar les trucades de captació de l'alumnat i persones usuàries així com de fer tota la gestió documental.
Tasques:Realitzar trucades a potencials alumnes i persones usuàries per oferir-los informació sobre els cursos i programes de formació.Identificar les necessitats dels potencials alumnes i persones usuàries i oferir solucions adaptades a cada cas.Gestionar la base de dades de contactes i mantenir-la actualitzada.Col·laborar amb l'equip de formació per desenvolupar estratègies de captació d'alumnat.Fer seguiment dels leads generats i actualitzar el progrés en el CRM.Actualització, registre i emmagatzematge d'informació en aplicatius diversos.Participar en les reunions de seguiment amb l'equip.Requisits:TÍTOL FP DE GRAU MIGGrau d'atenció al client, ventes o estudis similars.Idiomes: català (parlat C1, escrit C1) i espanyol (parlat C1, escrit C1).Competències / Coneixements:Formació: Títol d'FP de Grau Superior o Grau Mig d'administració, atenció al client, ventes o estudis similars.Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en tasques de telemàrqueting, vendes i/o atenció al client.Habilitats comunicatives, comercials i de venda.Capacitat per treballar amb objectius i sota pressió.Capacitat d'escolta activa i identificació de necessitats.Orientació a la persona usuària i client.Planificació i organització.Comunicació efectiva i empatia.Treball en equip, cooperació i resolució de problemes i capacitat d'aprenentatge.Gestió de l'estrès, flexibilitat i adaptació al canvi.Responsabilitat, ètica i confidencialitat.Condicions:Incorporació immediata.Contracte laboral indiferent.Jornada completa, de dilluns a divendres (el divendres es realitza jornada intensiva).Salari anual brut de 16.270 a 18.005 euros.Busquem un/a professional amb habilitats i competències comunicatives excepcionals, apassionat/da i motivat/da en les ventes. La persona seleccionada serà clau en la captació d'alumnat i persones usuàries per als nostres programes formatius, i s'incorporarà a un equip amb molta empenta disposats a fomentar l'ocupació i promoure la millora professional de les persones.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Administrativo/A Bancario Barcelona W36

¿Te encuentras en búsqueda de un nuevo proyecto profesional? Desde el grupo Adecco, estamos seleccionando para un/a importante consultor/a perfil administrat...


Iberempleos - Barcelona

Publicado 15 days ago

Administrativa Sat -

Grupo empresarial con oficinas en Vilafranca del Penedés, para su Dpto. de Asistencia Técnica, especializado en la instalación, reparación y mantenimiento de...


Tecnic Consultores - Barcelona

Publicado 15 days ago

Junior Danish-Speaking Sales Representative (With Relocation Package)

.We are a premier provider of digital marketing services, dedicated to enhancing business success through innovative strategies. Our energetic team utilizes ...


Cross Border Talents - Barcelona

Publicado 15 days ago

Uf694 - Cajerx - Reponedor/A 25Hrs/Sem Sabadell

Introducción:Tus tareas:Cobrar en caja y atención al cliente.Gestionar la disponibilidad de los productos en la sala de ventas.Realizar el control de frescur...


Lidl Supermercados - Barcelona

Publicado 15 days ago

Built at: 2024-11-12T04:58:56.319Z