Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Emergency Response Dispatcher

You will serve as an EMERGENCY RESPONSE DISPATCHER in the CNREURASWA Emergency Management Department of NAVAL STATION ROTA Naples, Italy. Your resume must de...


Air Force Institute Of Technology - España

Publicado 23 days ago

Administrativo/A Soporte Dirección Con Idiomas

¿Tienes experiencia como ayudante de Dirección? ¿Te gustaría conocer y colaborar con una importante empresa internacional? ¿Estás en búsqueda de un proyecto ...


Adecco (Spain) - España

Publicado 23 days ago

Administrativo/A Auxiliar Taller

**Departamento**: Estructura adm**Ubicación**: Lleida (España)**Tipo de Contrato**: Indefinido**Jornada laboral**: Jornada completa**Sector**: Gran consumo**...


Vall Companys - España

Publicado 23 days ago

Administrativo/A Para Departamento Laboral

Administrativo/a para departamento laboralDetalles del empleoAsí es cómo la información del empleo se alinea con tu perfil.Descripción completa del empleoSe ...


Domestiko.Com - España

Publicado 23 days ago

Auxiliar Administratiu/Iva Substitució Centres Educatius (Noguera)

Detalles de la oferta

Les funcions d'aquest lloc són les pròpies del cos auxiliar administratiu/iva de la Generalitat, en concret dins l'àmbit dels centres educatius, com: -La gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d'alumnes.
-La gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d'escolaritat, historials acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.
-La gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre.
- Arxiu i classificació de la documentació del centre; Despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig, etc.
);Transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes i relacions; Gestió informàtica de dades (domini de l'aplicació informàtica que correspongui en cada cas).
; Atenció telefònica i personal sobre els assumptes propis de la secretaria administrativa del centre; Recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.).
Realització de comandes de material, comprovació d'albarans, etc., d'acord amb l'encàrrec rebut per la direcció o la secretaria del centre; Manteniment de l'inventari; Control de documents comptables simples; Exposició i distribució de la documentació d'interès general que estigui al seu abast (disposicions, comunicats, etc.
).


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Built at: 2025-01-05T16:32:15.600Z