Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administrativo /A - Contable

En Eurofirms necesitamos incorporar un/a administrativo/a – contable para una empresa del sector de la madera situada en Golmés. Las tareas que tendrá que re...


Desde Eurofirms - Lleida

Publicado a month ago

[I-906] Auxiliar Administratiu

Detalles de la oferta: Tipo de jornada - Parcial Mañana Tipo de contrato - Indefinido Años de experiencia - 0 Salario - No especificado Vacantes - 1 Modo de ...


Desde Cornerjob - Lleida

Publicado a month ago

Duj159 - Coordinador/A- Campanya Informativa Per La Gestió

A Anthesis som l'equip activador del canvi! El nostre objectiu? Ho tenim clar! Treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just. Per aconsegu...


Desde Lavola 1981 - Lleida

Publicado a month ago

L-116 | Coordinador/A- Campanya Informativa Per La Gestió

A Anthesis som l'equip activador del canvi!El nostre objectiu? Ho tenim clar! Treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just. Per aconsegui...


Desde Lavola1981 - Lleida

Publicado a month ago

Auxiliar Administratiu/Iva

Detalles de la oferta

Empresa dedicada a la gestió de residus precisa un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA REQUISITS: - GRAU DE DISCAPACITAT DEL 33% o superior. - Cicle Formatiu grau mitjà o superior d'administració - Mínim un any d'experiència. - Català i castellà superior. - Coneixements d'informàtica paquet office. - Permís de conduir i vehicle si és de fora de Bellpuig. S'OFEREIX: - Contracte temporal durada un any, prorrogable. - Jornada parcial de 9 a 13 hores de dilluns a divendres. - Salari mensual brut 625 € (15 pagues)
- Atenció al públic presencial i telefònicament. -Recepció i gestió de la documentació. -Rebre i distribuir les comunicacions entre els diferents departaments. -Gestió d'expedients. -Entrada de dades en les aplicacions informàtiques. -Càlculs bàsics, per realitzar factures i controlar albarans. -Suport al personal administratiu. Gestió del correu electrònic de l'empresa. -Correspondència entrant i sortint.Redacció i digitalització de documents administratius. -Revisió, organització i arxiu de documents. Manteniment de la base de dades.
- Experiència 12 mesos. EMPLEATS ADMINISTRATIUS, EN GENERAL
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat superior, escrit superior)
- espanyol (parlat superior, escrit superior)
- Disponibilitat de vehicle: automòbil
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada parcial (4 hores - jornada diaria)
- Salari mensual brut 625


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-05T18:42:40.500Z