Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Auxiliar Administratiu/Iva

Empresa dedicada a la gestió de residus precisa un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA REQUISITS: - GRAU DE DISCAPACITAT DEL 33% o superior. - Cicle Formatiu grau m...


Desde Oficina De Treball Del Soc - Lleida

Publicado a month ago

Auxiliar Administrativo/A

**Descripción del empleo**:Nos encontramos en la búsqueda de un/a Auxiliar Administrativo/a para incorporarse a empresas colaboradoras de Tudela. Buscamos a ...


Desde Fundacion Adecco - Lleida

Publicado a month ago

Auxiliar Administrativo/A (H/M/X)

No requerida¿Tienes experiência en el sector nóminas? ¡Esta es tu oportunidad!Importante empresa del sector alimentación ubicada en Pla de l'Urgell (Lleida) ...


Desde Manpower España - Lleida

Publicado a month ago

Administrativo/A Contable

Empresa del sector automoción incorpora un/a ADMINISTRATIVO/A CONTABLE. Necesario carnet de conducir y vehículo para desplazarse hasta el centro de trabajo.F...


Desde Lexia Consultores - Lleida

Publicado a month ago

Auxiliar Administratiu/Iva

Auxiliar Administratiu/Iva
Empresa:

Imperfectus Box


Detalles de la oferta

AUXILIAR ADMINISTRATIUi/VAAUXILIAR ADMINISTRATIU/iVA Missió de la Posició: Tenir els comptes, factures, comandes i albarans sota control, per una correcta comptabilitat per un posterior i correcte anàlisis financer. Perfil competencial: Ser una persona organitzada, metòdica i amb un alt grau de perfeccionisme i control de tots els processos administratius. Ser una persona polivalent i multifuncional, ja que ha de desenvolupar múltiples tasques de diferents àmbits i en relació als diferents departaments de l'empresa. Responsabilitats: Portar a terme una correcta comptabilitat de l'empresa. Portar a terme un bon acompanyament de tots els nous membres de l'equip, fent complir amb la prevenció de riscos. Funcions: Entrar a l'ERP els albarans de compra i venta. Entrar a l'ERP les factures de compra. Crear i entrar a l'ERP les factures i tiquets de venta. Conciliar els comptes bancaris de la societat. Preparar els tancaments trimestrals i anuals per la consegüent presentació dels impostos, dels llibres i els Comptes Anuals. Preparar tots els tràmits pel compliment de les normes de prevenció de riscos i de la LOPD i LSSI. Manteniment i control del material necessari per l'oficina i zones comunes.Experiència 2 anys. Experiència en departaments d'administració i comptabilitat de 2 anys.- Contracte laboral indefinit- Jornada completa


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Auxiliar Administratiu/Iva
Empresa:

Imperfectus Box


Built at: 2024-06-29T21:38:21.138Z