Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Document Specialist I - Eu Spanish / English - Spain

While providing integrity to the casino and gambling industry for over 30 years, GLI has established an incomparable team of professionals.We are looking for...


Hireroo - Barcelona

Publicado 14 days ago

Becario Para Prácticas Administrativas

En BUBU estamos buscando un estudiante motivado y entusiasta que esté interesado en adquirir experiencia práctica en el ámbito administrativo. Esta posición ...


Bubu - Barcelona

Publicado 14 days ago

Tècnic/A De Contractació Administrativa

Vols treballar amb un equip que t'ajudarà i on no pararàs d'aprendre i formar-te per créixer com a professional? T'interessa aquesta posició! Funcions a ex...


Hospital Clínic - Barcelona

Publicado 14 days ago

Taquilla I Consergeria -Lafact|Factoria Cultural De Terrassa

T'agradria treballar a LaFACT|Factoria Cultural de Terrassa? Cerquem una persona per Taquilla i Consergeria, per l'edifici Centre Cultural de Terrassa. Què...


Lafact Factoria Social De Terrassa - Barcelona

Publicado 14 days ago

Auxiliar Administratiu/Iva Centres Educatius Al Lr636

Detalles de la oferta

Auxiliar administratiu/va per fer una substitució a un centre educatiu a la localitat de Canet de Mar (horari de treball 8 a 15,30).
Requisits:
Titulació de graduat escolar, de formació professional de primer grau o equivalent.
Coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana (C1).
No haver estat condemnat/da per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, així com per tràfic d'éssers humans.
Responsabilitats:
Arxiu i classificació de la documentació del centre.
Despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig, etc.).
Transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes i relacions.
Gestió informàtica de dades (domini de l'aplicació informàtica que correspongui en cada cas).
Atenció telefònica i personal sobre els assumptes propis de la secretaria administrativa del centre.
Recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.).
Realització de comandes de material, comprovació d'albarans, etc., d'acord amb l'encàrrec rebut per la direcció o la secretaria del centre.
Manteniment de l'inventari.
Control de documents comptables simples.
Exposició i distribució de la documentació d'interès general que estigui al seu abast (disposicions, comunicats, etc.).
Experiència: 1 mesos.
Contracte: Contracte laboral temporal (2 mesos).
Jornada: Jornada completa.
Salari: Salari mensual brut 1605.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-16T22:41:48.004Z