Attendant-Door | [Xkw427]

Detalles de la oferta

Job Number: 23145423
Job Category: Rooms & Guest Services Operations
Location: Castillo Hotel Son Vida a Luxury Collection Hotel Mallorca, C/Raixa 2, Palma de Mallorca, Baleares, Spain VIEW ON MAP
Schedule: Full-Time
Located Remotely? N
Relocation? N
Position Type: Non-Management
MISIÓNAsistir/ayudar al cliente en su llegada/salida del hotel, así como con cualquier petición que éste le pueda solicitar.
FUNCIONES PRINCIPALESRealizar el control, almacenaje y transporte de los equipajes de los clientes en las dependencias del hotel o a las puertas de acceso a éste.Encargarse de la ejecución de gestiones y encargos sencillos, tanto en el interior como en el exterior del establecimiento.Colaborar en el mantenimiento del orden y de la limpieza en las zonas de recepción.Vigilar las instalaciones y comunicar las incidencias al departamento correspondiente.Encargarse de conducir y estacionar los vehículos de los clientes, a petición de éstos, así como su vigilancia y custodia.Asistir, informar y aconsejar a los clientes.Colaborar con el equipo de recepción si es requerido.CONOCIMIENTOS ESPECÍFICOS DEL PUESTO, CAPACIDADES Y HABILIDADESImprescindible español e inglés, el alemán será un plus.Carnet de conducir en vigor.Conocer y llevar a cabo una adecuada política de seguridad y salud laboral.Atención al detalle.FORMACIÓN Y EXPERIENCIABachiller, FP I o similar. Módulo específico de atención al cliente.
1 año en puesto similar o de atención al cliente.
Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories. Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand - a collection of Europe's most celebrated and iconic properties - serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler.
From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale - a portal to the destination's cultural charms and treasures. If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destination's heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey. In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International.
Be where you can do your best work,
begin your purpose,
belong to an amazing global team, and
become the best version of you.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Customer Assistant (Permanent) - Mahon

About the roleWe pride ourselves on offering customers the biggest range of products around. And that's not just food, but everything from clothes and kettle...


Tesco - Islas Baleares

Publicado 11 days ago

Customer Experience Projects Specialist

Descubre un camino sin límites en Meliá, donde las oportunidades de crecimiento y desarrollo son infinitas. Sumérgete en un viaje que te llevará a trabajar e...


Melia Hotels International S.A.(Meliá) - Islas Baleares

Publicado 11 days ago

Customer Experience Specialist (Part-Time) - Mallorca

What to ExpectComo Especialista en Experiencia del Cliente en Tesla, serás responsable de proporcionar una experiencia acogedora y superior a nuestros client...


Tesla - Islas Baleares

Publicado 11 days ago

Contact Center (Inglés Avanzado)

¿Cuentas con nivel alto de inglés?, ¿Tienes experiencia en atención al cliente y tareas administrativas? ... Si has respondido Sí ¡Queremos conocerte!Desde A...


Adecco (Spain) - Islas Baleares

Publicado 11 days ago

Built at: 2024-12-25T10:08:56.748Z