Atención A Clientes Informadors/Ores Per A Espai Cultural (Caps De Setmana I Festius) Sitges

Detalles de la oferta

Informadors/ores per a espai cultural (caps de setmana i festius) Sitges· Publicada el 14 de novembre del 2024
A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i la gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre principal motor és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones es sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.

Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.
Tenim un repte per a aquelles persones que: - Gaudeixen de treballar amb energia, compromís i dedicació.
- Tenen passió pel treball en equip.
- Gaudeixen d'estar en contacte amb les persones.
Seleccionem Informadors/ores per a diferents, reconeguts i prestigiosos museus i espais culturals situats a Sitges. La teva funció principal serà acollir i proporcionar informació al públic visitant en relació amb el museu i programació de les activitats, garantint i fomentant una experiència enriquidora per a les persones.
Quines seran les teves principals funcions? - Donar la benvinguda al públic visitant i orientar-los durant l'exposició per garantir una bona experiència de visita, així com controlar els diferents accessos al centre cultural.
- Garantir el compliment de la normativa del centre i participar en la conservació de les col·leccions i obres d'art exposades dins de l'espai cultural.
- Informar sobre les diferents exposicions del centre.
- Controlar els aforaments i comptatge dels/les visitants, evitant aglomeracions de públic i vies d'evacuació.
- Facilitar als/les visitants amb necessitats especials l'ajuda segons es requereixi.
- Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.
- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.
- Jornada laboral i horari: 15 h/setmanals.
Temporada Baixa: caps de setmana i festius de 10:00 a 17:00 h.
Temporada Alta: caps de setmana i festius de 10:00 a 19:00 h.
Possibilitat d'ampliar jornada per cobrir necessitats del servei entre setmana.
- Lloc de treball: Sitges.
Requisits mínims- Ser una persona amb destacades habilitats comunicatives, orientada al servei, amb capacitat de resolució d'incidències, i treball en equip i apassionada per la cultura.
- Formació en Història, Història de l'Art, Belles arts, Educació, Humanitats, Turisme, Gestió Cultural i/o equivalents.
- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe i anglès avançat. Es valoraran altres idiomes, com el francès.
- Es valorarà molt positivament posseir experiència prèvia en posicions similars.
- Disponibilitat per a treballar els caps de setmana i festius. Es valorarà molt positivament tenir disponibilitat per fer cobertures entre setmana.
- Disponibilitat d'incorporació: immediata.
- Residir a Sitges o rodalies. - El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Customer Success Manager

The Company: HP is a Fortune 100 technology company with $58+ Billion in revenue, with over 50,000 employees operating in more than 170 countries around the...


Hewlett Packard - Barcelona

Publicado 17 days ago

Customer Support Francia - España

Sobre nosotros En Icnea contamos con más de 20 años de experiencia brindando soluciones digitales de gestión para alojamientos vacacionales. Nuestro nivel ...


Icnea - Barcelona

Publicado 17 days ago

Atención Al Cliente Banca Manresa (Cto. Temporal)

Atención al Cliente banca MANRESA (Cto. temporal) Sector: Banca, Finanzas, Seguros y Consultoría Puesto: Comercial Localidad: Manresa Provincia: Barcelona Es...


Randstad Es - Barcelona

Publicado 17 days ago

Junior Customer Success Manager

Job Summary The Global Tier 1 Global Service & Solution team is focused on enabling the growth of services and solutions sales into HP's 100 largest customer...


Hewlett Packard - Barcelona

Publicado 17 days ago

Built at: 2024-11-20T05:29:17.147Z