Lloc de treball: Atenció a l'Usuari - substitucionsIncorporació: novembre 2024Tipus contractació: Laboral temporal (període de prova): novembre a generJornada: Completa 37 h setmanals i 1.620 h anuals, de dilluns a divendresSou: 21.811€ bruts anuals aproximatsResponsabilitats:Atenció telefònica i presencial: recepció i derivació de trucades i missatges, atenció a persones usuàries, familiars, seguint els criteris de l'entitat.Introducció de dades i seguiment en el programa informàtic, programació de primeres visites i reprogramació de visites successives en cas d'absentisme i peticions telefòniques.Control d'altes mensuals.Control, ordre, distribució i sol·licitud de reposició de material d'oficina.Control i justificació mensual de despeses ocasionades en el centre de treball.Treball d'arxiu i digitalització de documentació del centre.Registre activitats de tallers.Notificacions incidències càtering.Compliment de les normes de seguretat i salut de l'empresa.Col·laboració en l'assoliment dels objectius de contracte amb el Servei Català de la Salut.Seguir les normes de confidencialitat i protecció de dades de l'entitat d'acord amb la normativa vigent.Requisits mínims:Experiència mínima d'1 any.Experiència en Office (Word, Excel, Outlook, Teams).Experiència i formació en atenció al públic i telefònica.Títol FP de Grau Superior.Competències / coneixements: Formació en gestió del temps i documentació sanitària o similar, capacitat i aptitud per treballar en equip, compromís i responsabilitat en el treball, persona autònoma, organitzada i proactiva.Valoració carnet de conduir i disponibilitat de vehicle.Condicions laborals:Contracte laboral temporal (3 mesos).Jornada completa.Salari mensual brut des de 1557€ fins a 1558€.
#J-18808-Ljbffr