Atenció Al Cliente Tienda Y Dpto. Operaciones [Nv236]

Detalles de la oferta

Funcions i requisits de la vacant Atenció al client tienda y dpto. operacions Empresa dedicada al transport nacional i internacional, ubicada a Granollers, precisa incorporar una persona per a la botiga i pel departament d'operacions (magatzem).
Pel matí, es responsabilitzarà de la botiga realitzant les següents tasques: Atenció al públic i clients.Atenció telefònica i distribució de trucades telefòniques.Promocions i venda de la gama de productes del centre: servei de copisteria (Fotocòpies, Plastificacions, Enquadernacions...); lloguer de bústies; servei de fax i escàner; servei d'embalatge; venda de material d'oficina i d'embalatge.Documentació d'enviaments.Enviaments de diners (western union).Compres de material segons petició de caps de departament.Recepció i distribució del correu.Suport a l'equip del centre.Col·laborar en tot el referent al Sistema de Gestió de Qualitat que li sigui d'aplicació.A la tarda, donarà suport al departament d'operacions en: Garantir la correcta documentació dels paquets.Càrrega i descàrrega de la mercaderia.Auditoria pes/volum de la mercaderia.Documentació d'exportacions i d'enviaments nacionals.Etiquetatge.Recepció de mercaderies de proveïdors.Supervisió i enviament de factures de Duanes.Gestions administratives.Manteniment de les instal·lacions.Requisits: Preferiblement formació complementària àmbit comercial o administració.Es valorarà experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems.Es valorarà coneixement en el maneig de transpalet.Coneixement bàsic de la norma de referència ISO 9001, i com afecta a la gestió global de la organització.Coneixements informàtics a nivell usuari.Domini del català i castellà.S'ofereix: Incorporació setembre.Contracte indefinit.Salari 21.000€ bruts anuals.Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres.Condicions que ofereix l'empresa: Jornada completa.Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres.Perspectiva de la feina: Estable.Previsió d'incorporació: Immediat.Tipus de contracte: Indefinit.Salari: € 21.000€ bruts anuals.Estudis: És valorable Batxillerat amb titulació Batxillerat Humanístic i de Ciències Socials.
Experiència laboral: És imprescindible: Es valorarà experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems.
Nivell d'experiència: Tècnic / Especialista.
Anys d'experiència: 2 anys.
Altres requeriments: Vehicle propi.
Idiomes: Català: C1 - Funcional (Imprescindible).Castellà: C1 - Funcional (Imprescindible).Anglès: B1 - Intermedi (Valorable).
#J-18808-Ljbffr


Fuente: Jobleads

Requisitos

[B113] | Auxiliar De Servicios Jornada Parcial Tarde (Ingles

De la ofertaProceso de selección continuoFunciones Importante empresa, precisa incorporar Auxiliares de Servicio para jornada parcial de tarde en la zona de ...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Care Representative Fluent In French

Join Our Dynamic Social Media & Executive Management Team as a Customer Care Representative at Avis Budget Group Contact Centre Barcelona! Are you an enthusi...


Desde Avis Budget Group International - Barcelona

Publicado a month ago

Front Desk Hospitality Agent

Front Desk Hospitality Agent Apply to locations: Barcelona, Spain Time type: Full time Posted on: Posted 30+ Days Ago Job requisition id: JR100305 Sonder...


Desde Sonder - Barcelona

Publicado a month ago

Customer Experience Specialist

Customer Experience Specialist Job title: SALES REPRESENTATIVE About the job Our Team: Brief introduction of the department, team, purpose, and missions. Hig...


Desde Sanofi - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-05T10:48:12.839Z