Empresa dedicada al transport nacional i internacional, ubicada a Granollers, precisa incorporar una persona per a la botiga i pel departament d'operacions (magatzem).
Pel matí, es responsabilitzarà de la botiga realitzant les següents tasques:
Atenció al públic i clients.
Atenció telefònica i distribució de trucades telefòniques.
Promocions i venda de la gamma de productes del centre: servei de copisteria (Fotocòpies, Plastificacions, Enquadernacions...); lloguer de bústies; servei de fax i escàner; servei d'embalatge; venda de material d'oficina i d'embalatge.
Documentació d'enviaments.
Enviaments de diners (western union).
Compres de material segons petició de caps de departament.
Recepció i distribució del correu.
Suport a l'equip del centre.
Col·laborar en tot el referent al Sistema de Gestió de Qualitat que li sigui d'aplicació.
A la tarda, donarà suport al departament d'operacions en:
Garantir la correcta documentació dels paquets.
Càrrega i descàrrega de la mercaderia.
Auditoria pes/volum de la mercaderia.
Documentació d'exportacions i d'enviaments nacionals.
Etiquetatge.
Recepció de mercaderies de proveïdors.
Supervisió i enviament de factures de Duanes.
Gestions administratives.
Manteniment de les instal·lacions.
Requisits:
Preferiblement formació complementària àmbit comercial o administració.
Es valorarà experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems.
Es valorarà coneixement en el maneig de transpalet.
Coneixement bàsic de la norma de referència ISO 9001, i com afecta a la gestió global de l'organització.
Coneixements informàtics a nivell usuari.
Domini del català i castellà.
S'ofereix:
Incorporació setembre.
Contracte indefinit.
Salari 21.000€ bruts anuals.
Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres.
#J-18808-Ljbffr